![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #271 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Wat heb ik vandaag ontzettend genoten! Alles zat mee. Er was weinig tot geen wind,de zon scheen de gehele dag en er kon daarom dus de gehele dag achter elkaar door gevlogen worden! Vond het wel jammer dat ik geen duovlucht heb kunnen maken met de andere Blackburn monoplane omdat met deze kist op hetzelfde kanaal werd gevlogen als ik deed! Ook kon het kistje door een technische onvoorzienigheid helaas niet de lucht in en dat vond ik ook erg jammer omdat ik deze Blackburn die wel werkende wing warping heeft graag had willen zien vliegen! De GEE BEE met de 7 cilinder stermotor heeft ook een vlucht kunnen maken en wat heeft die motor toch een mooi geluid zeg(om van te kwijlen). De Focke Wulf met 5 cilinder moki heeft meerdere vluchten gemaakt en dat was uiteraard ook een verademing om dat mee te mogen maken(heerlijk dat snerpende geluid van die propellertippen) Enfin,iedereen heeft dacht ik zo zijn vluchtjes kunnen maken en het belangrijkste daarvan is dat er geen brokken zijn gevlogen. Ik heb helaas geen foto's genomen maar die zullen er ongetwijfelt wel komen te staan! Hoop volgend jaar weer zo'n fijne dag mee te mogen maken en voor de andere vliegers voor morgen een fijne en crashvrije dag toegewenst! Mvgr Hans Laatst gewijzigd door hannesie; 26 juni 2010 om 23:25 |
| | |
| | #272 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Heee Hans, loop ik je jammer genoeg weer mis, maar wel mooi dat jullie een lekker dag hebbe gehad. Wij hopen morgen jullie voorbeeld te volgen. Citaat:
We zullen hem morgen weer zien
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #274 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 46
|
Mooie foto's Ronald In tegenstelling tot gisteren is er vandaag wel veel schade gevlogen Ondanks dat was het een supergave dag met prachtig weer ![]() Weer een hoop kunnen O.H-en en mede-forummers ontmoet Was zelf erg onder de indruk van de prachtige Focke Wulf FW190 met Moki en de GeeBee met Seidel De rest mocht er zeker ook wezen! ![]() Mijn Camel heeft 4 geslaagde vluchten gemaakt, het weer was er perfekt voor! (zal alleen deze week wat spierpijn hebben van het starten, dat vlotte namelijk niet zo )Ben zelf helaas weer de fotocamera vergeten om jullie wat te laten zien Jan en organisatie, wederom bedankt voor een geslaagde dag! ![]() Groeten, Ralf
__________________ Mijn Camel:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...tml#post564694 |
| | |
| | #276 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik ben ook net uitgepakt . Was een mooie warme dag . En verschillende modellen zochten ook koeling in het water . Verschillende piloten hadden het ook warm , mijn paviljon was goed bezocht . Organisatie was goed zoals gewend , op naar 2011 . Mvg Johan |
| | |
| | #277 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hoi allemaal, ook ik ben weer terug thuis in het verre Belgie, na een rustig ritje van 1u45 ! Wat was het een prachtdag bij Delta !! Man, man, man ! Er is veel gevlogen. Het was prachtig weer, mooie modellen, maar God wat was het warm. Ik heb vooral genoten van het OH'en met vele bekenden en ben ERG gelukkig om enkele forummers te hebben leren kennen. Je kent ze wel van het forum, maar in real life niet. Ik heb gezien dat er prachtige foto's zijn gemaakt, dus daar kijk ik zeker naar uit. Zelf heb ik geen foto's gemaakt maar vooral gevlogen... Op naar 2011 jongens ! Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #278 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Ook wij zijn weer thuis , de auto en caravan zijn ongeveer leeg effe lekker gedouched (gisteren in Oss trouwens ook , wat een luxe een modelvliegveld met een douche) Het was een zeer gezellig weekend lekker gevlogen, jammer van sommige onvoortuinlijke landingen. (zaterdag was er geen enkele crash) Ook ik heb geen foto's gemaakt ik heb bij Hans wel een paar Beauties gezien van sommige kisten Organisatie , Delta Oss Hartelijk bedankt Volgend jaar graag weer |
| | |
| | #279 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zo, alles is hier ook weer uit gepakt, de was is opgehangen, zometeen het meisje eten geven, de jongen een aai over z`n bol, de douche bezoeken en dan naar dromenland om deze heerlijke dag nogmaals te beleven. Allereerst Delta Oss bedankt voor de weer voortreffelijke organisatie, ook de keuken was weer verrukkelijk (wat er uit kwam althans Wij hebben genoten, weer heel wat forummers in real life mogen ontmoeten, en een paar nieuwe aan toegevoegd. Was errug gezellig. En dat handeltentje van Johan was een welkome verkoeling na 10 minuten op het veld in de brandende zon te hebben gestaan, scheelde maar een paar graden maar was precies genoeg om het dragelijk te houden. Ik (met Onno af en toe aan de kabel) heb 14 vluchten gemaakt en 2 uur en 14 min gevlogen. 8x met de Piper, 2x met de Tipsy Nipper en 4x met de tuf, tuf, elektro, tuf, tuf Decathlon(netje) De enige van ons met schade is de Cub, we waren wat aan het afstellen geweest en blijkbaar liep die wat warm, kon hem net op hoogte houden (was toen iets van +3 mtr) maar kreeg hem niet terug op het veld, op het buitenveld raakte die de grond, ging over de neus en lag op -1 mtr Yep, precies op de kop is de sloot, alleen de vleugels nat verder niets. Wel een lichte schade aan het kielvlak en stabilo wat wat losser zat maar dat fixed Onno wel weer voor de watervliegmeeting (toch?). Verder wel wat vieze schades voorbij zien komen, tja, hadden het maar geen modelvliegtuigen moeten worden Wij hopen er volgend jaar weer bij te zijn. Grt, Berto. ps. Wij wachten met smart op foto`s, vooral Hans heeft volgens mij schitterende plaatjes gemaakt
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #280 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Zo ook weer thuis. Al wel even maar moest effe de schade opnemen. Pffff wat was het heet. De dag was wwer voortreffelijk erg genoten. Alleen 3 vliegtuigen bij me en aan het eind geen 1 die meer vloog. Lapidar heeft een losgeschoten magneetring. Eens kijken hoe we dat oplossen. De vertraging is nog helemaal top.!!! De dakota mist een regelaar maar nieuwe liggen al klaar. Was al rekening mee gehouden. En ja hoor aan het eind ging mijn trouwe rode dubbeldekker nog in de plomp. Bij het uithalen ging de regelaar in rook op dus snel weer in de plomp. Morgen eens kijken of de motor nog wil lopen. De schade is verder beperkt. Dus voor aanstaande zondag bij blc moet alles weer vliegen. Zo nu naar dromenland. En dromen over deze geslaagde dag. En een beetje afkoelen. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #281 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb zaterdag ook een hele mooie dag gehad. Organisatie Oss weer bedankt voor de mooie meeting. Helaas niet gevlogen met de kleine SE-5a door de toch wel zeer wisselende wind uit alle richtingen. Durfde het niet aan daar deze kist gevoelig is op de wind tijdens start en landing. Wel lekker gevlogen met de Spacewalker en leuk wat foto's kunnen schieten. Ik zal proberen ze binnenkort te uploaden, hier alvast 2 stuks. Tot volgend jaar Gr. Teus ![]() |
|
| | #282 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
tja, toch jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn. Nu maar hopen dat er veel foto's en filmpjes geplaatst gaan worden hier ![]() Gr. Danny
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #284 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2007 Locatie: waar de A15 eindigd in t oosten Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
ja iedereeen van de schaalmeeting !!!! super bedankt voor de organisatie Alle vliegers bedankt, vliegman en jetpropx bedankt dat jullie op de campeer avond toch kozen voor de gezelligheid ( iedereen die stukken heeft plakze en geef vooral niet op ik hoop dat iedereen er weer bij is volgend jaar. Mn stearmannetje vliegt super ,dus dat is een blijvertje was weer gezellig groetjes uit bemmel tot volgend jaar en hopelijk snel tot ziens hier op een van de draadjes rolatorzzzzzzzzzzzzzzzzzz pascal
__________________ flying is a gift from god. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |