![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 7 november 2007 Locatie: vlieg bij RVB te Kaatsheuvel Leeftijd: 39
|
Patrick Snijders Waalwijk F4U Corsair ;2,36 m statisch model(is dan nog niet vliegklaar) Zaterdag BBQ nee
__________________ patrick vliegt bij rvb kaatsheuvel Laatst gewijzigd door psnijders; 7 februari 2010 om 12:41 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
|
Hoi Eric genoteerd. en alle andere reeds aangemelden, fijn dat jullie weer komen, wij verheugen er ons nu al weer op! Berto, wat nou! Andere verplichtingen? Het zou heel jammer zijn als je er dit jaar niet bij zou kunnen zijn! www.janhermkens.nl/oss2010Exellijst.xls groetjes, Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Yep, baal er ook wel van dat ik dit jaar vrijwel zeker moet laten gaan, had gehoopt op weer vroeg in juni als datum Maar hoop dat weekend onderweg te zitten naar Spanje Damn wat is het leven van een modelmeetingvlieger soms lastig
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2005 Locatie: Wageningen Leeftijd: 23
|
Bij deze mijn aanmelding Naam: Leon Weernekers Woonplaats: Wageningen Modellen: Focke Wulf FW-190 (260cm) + Puppeteer MK2 (152cm) Freq: 2,4 ghz 35Mhz K77 zaterdag +BBQ 2 personen Laatst gewijzigd door henky; 7 februari 2010 om 20:02 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
de p40 en de p51 zullen wel nog niet klaar zijn, maar lijkt me wel intressant om eens te komen kijken...hou ik in het achterhoofd!
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Hehe Leon dat doe je goed
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| Citaat:
Dick, Leon, laat effe via PB weten waneer en waar jullie h'm gaan maidenen, wil ik wel zien natuurlijk, dat geluid alleen al niceeeeeeeeeeee. Enne zowizo tot ziens in Oss. Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Vet off-topic Weet denk al wel waar dat gaat gebeuren als dat mag En probeer er natuurlijk ook bij te zijn, direct weer een excuus om te jetten Nu weer VET ON-TOPIC
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2005 Locatie: Wageningen Leeftijd: 23
|
Heeeey Ger, De maiden gaat denk ik plaats vinden als de temperaturen weer wat aangenamer zijn . Het is op het moment alleen nog maar Unoxvliegweer ghehehe.Je hoort nog van ons! Groeten Leon |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Jihaaaaaa ![]() Na redelijk wat overleg, overtuigingskracht, beloftes, zal niet meer gebeuren, alleen deze keer, etc. bij de vrouw, kan ik (wij) toch aanwezig zijn op Oss. Gaan we maar een daggie later richting Spanje Alleen de zaterdag dan wel maar dat moet maar want dan mag ik alsnog het hele weekend naar Pampa Dus Jan vul ons maar in: Berto van den Bos, Huizen Do-335 Pfeil, 1900mm Tipsy Nipper, 1200mm GF-5 (electro), 650mm Freq.: 2,4 ghz zaterdag BBqen zaterdagavond: ja Kamperen (ja/nee): nee Onno Nijdam, Weesp Toni Clark Piper Cub, 2800mm Decathlon, 1675mm Freq.: 2,4 ghz zaterdag BBqen zaterdagavond: ja Kamperen (ja/nee): nee Nu dus maar weer wat sneller aan de gang met de Pfeil En onno aansporen om nu eens strepen op zijn Piper te spuiten
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 8 februari 2010 om 11:16 |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Tja, je kent m`n vrouwtje he
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 8 februari 2010 om 11:20 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |