![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #346 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 november 2007 Locatie: waar de A15 eindigd in t oosten Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2040274 rofl sorry moest even maar ook ik ben er weer in oss barbieknoeien bier drinken enne o ja vlieguh!!!! groetjes pascal
__________________ flying is a gift from god. | |
| | |
| | #348 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: City of Oss Leeftijd: 43
|
Komt allemaal in orde, met een paar dagen een nieuw draadje. We ware nog even aan het kijken of we de deelnemerslijst op de Delta website kwijt konden.
__________________ Any landing you survive is a good landing! (De Reddertjes, Albatros Airlines) |
| | |
| | #349 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
als ik kom is het alleen zondag (maar ik denk dat ik dit jaar ga passen Zaterdag is er para wedstrijd in Weert waar ik me opgegeven heb om te slepen/dropppen) We zullen wel zien |
| | |
| | #350 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
| Citaat:
O ja daar had ik niet aan gedacht, zit met het zelfde probleem als Jetprop, dus ik denk dat het dit jaar ook voor mij voorbij gaat.
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor | |
| | |
| | #351 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
|
Ik zal er ook niet zijn, ben dan met vakantie (ook wat vliegen daar natuurlijk en veel luieren). Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl |
| | |
| | #352 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
En hier het nieuwe draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ighlight=pfeil
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |