![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #436 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: City of Oss Leeftijd: 43
|
Zonder distributie is dat een beetje lastig. @Dick, bedankt voor de link, ik was op een andere pagina van Microsens gekomen en daar stonden geen beschijvingen.
__________________ Any landing you survive is a good landing! (De Reddertjes, Albatros Airlines) |
| | |
| | #438 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Da`s een mooi torretje Ger ![]() Staat ie nu te pronken in de vitrine kast Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #440 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Ja ja,eindelijk het motor'tje binnen! veel plezier ermee en zoals Frank al aangekaart heeft gelijk op de testbok en indraaien maar met die liters brandstof! Vooral genieten van het geluid wat deze motoren produceren! Ook de accelleratie is huiveringwekkend! Mvgr Hans |
| | |
| | #443 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Motortje is klaar. Hij ligt nog bij Dick en deze geeft de motor pas mee als hij er tevreden mee is, uiteraard na de nodige proefruns, bij deze motor heeft hij nog wat vernieuwingen doorgevoerd zodat e.e.a. probleemloos zal gaan functioneren, enne.......... ik ga lekker door aan de FW190. Van de maand maar eens kijken of ik een ritje naar Hoorn of hij een ritje naar Rozenburg zal gaan maken. http://www.rainbow-tronic-shop.de/ Ik weet niet of deze link hier al staat. Deze glow automaat komt op mijn motortje te staan, de microsens schijnt wat aan de gevoelige kant te zijn en de rainbowtronic weet hier wat beter mee om te gaan als er wat verschillende weerstanden zijn ten opzichte van de gloeipluggen. Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 5 januari 2012 om 08:29 |
| | |
| | #445 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Dit is een vraag van iemand die zo een motor heefd gekocht Ik weet dat dit merk SL engines een paar jaar geleen gelanceerd werd wat mij voral opviel was dat de motoren voral heel duur waren Nu zijn probleem De motor die hij gekocht had was niet goed Hij heefd hem terug gestuurd voor garancie En nu is de motor foetsie Wel aangekomen maar zogenaamd doorgestuurd naar de nieuwe fabrikant I am trying to find out the new manufacturer or the new owner of the PRM 7 cylinder 150CC Gas engine that was originally designed and manufactured in Italy via Luigi Spalla, SL engines/Diego Lazzarini, PRM mfg. |
| | |
| | #446 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Hmm ik loop nu al een poosje met de gedachte om 'ooit' eens een radial te kopen. Zo rond de 50cc. Ik kwam de Saito 325r5 tegen, welke naar mijn mening op nitro gebied het beste een moki evenaard qua "gepruttel". Jammer dat Moki geen 50cc motoren bouwt
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #447 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Zou overwegen om de kleine penta van Brownbear te nemen, heel veel power, service om de hoek Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| | #448 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
| Citaat:
Toen mijn Seidel 7 cilinder 70cc nog zonder uitlaat (alleen met de uitlaatbochten) op de testbok stond te draaien was ik niet echt onder de indruk van het geluid. Het was gewoon alsof er een paar gewone kleine viertaktjes tegelijk aan het draaien was (een hoop geknetter). Na montage van een ringdemper was er een dramatisch verschil in geluid. Eindelijk klonk het als een "echte" stermotor. Later nog iemand met dezelfde motor gezien die er een iets dikkere ringuitlaat op had zitten met ook een groter uitlaatpijpje en dat klonk weer een stuk beter dan de mijne. Dus verkijk (eh, "verluister") je niet op al die filmpjes op internet en daar komt nog eens bij dat het geluid op die filmpjes vaak enorm vervormd wordt weergegeven. Voor een realistische weergave kun je het beste de grotere meetings / vliegshows bezoeken (en dan vooral in Duitsland). Daar tref je vaak verschillende stermotoren bij elkaar. Tip; Euroflugtag Rheidt! Grtz, Hans
__________________ No Guts No Glory! | |
| | |
| | #449 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 52
|
Als je niet zolang wilt wachten lijkt de meeting in mei ook interessant prowing international Gecombineerde beurs met vliegschow. Verboden voor piepschuim en ARF! Airworld is daar ook een van de standhouders. Ik hoop dat ze dan ook de nieuwe Moki 250cc 7 cylinder daar hebben. wil volgende winter ook een kist met een Radial gaan bouwen, en ik denk dat een 7 cylinder nog net even mooier is als een 5 cylinder. (40% om precies te zijn) Ik hoop dat dan ook de prijs bekend is, ik hoop niet 40% meer als de Moki 250cc 5 cylinder. Groeten Willem
__________________ Op stapel: Nautilus (Jules Verne) sub. Hangar: TigerMoth, MPX Gemini, Clouds Fly, Demoiselle, Lazy Ace, Stampe SV4C-G |
| | |
| | #450 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
Maar wel met Composite-"ARF" als deelnemer
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brown bear, moki, os radials, saito radials, seidel |
| Discussietools | |