![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
| Als een ieder zijn info en ervaringen over deze motoren hier neer zet dan kan iedereen er zijn voordeel mee doen. Ik zit te denken aan gebruik, advies, welke props, enz, enz............. Nieuwe Seidel op komst? Seidel ST 7-35 UMS Al wat bekend bij iemand zoals diameter? Deze relatief kleine stermotor opent perspectieven Laatst gewijzigd door Teus; 17 mei 2010 om 10:47 Reden: Wijziging titel |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Teus@ Wil je nooit meer zoiets mooi's !!! posten. ![]() ![]() En dat zeg ik als electrovlieger. Han. was leuk voor de beech.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
sja, hoe erg je ook aan elektro gehecht kan zijn: er zijn weinig dingen die tegen een radial opkunnen! Wie koopt hem en bouwt er voor Oss een toestel omheen?
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2002 Locatie: houten
|
even googelen en je vind de site van de makers, en kan je zien dat ze nog veel meer mooi's hebben. zie ook www.Seidel-Triebwerke.de de motor staat alleen nog niet op hun site ???? geoffrey
__________________ go fast go hard or go home Laatst gewijzigd door gpman; 8 februari 2010 om 20:19 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Ah, je had de 230mm al weggehaald Site van de makers wisten we al, zie post #1. Heb de makers een mailtje gestuurd met wat vragen, kijken of ze reageren. Ook de vraag waarneer hij bij Seidel germany beschikbaar komt. |
|
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 november 2002 Locatie: houten
| Citaat:
geoffrey
__________________ go fast go hard or go home | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Ik zou de diameter ook niet weten. Er staat dat soort info niet bij. Zou best wel eens de 180mm kunnen halen denk ik(natte vinger werk) Mvgr hans Laatst gewijzigd door hannesie; 8 februari 2010 om 23:18 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 november 2008 Locatie: Belgie ,Kortrijk Leeftijd: 27
|
Hmm, alweer mooi stukje techniek van Seidel, maar het prijsverschil is zo klein in vergelijking met de ST7-70, en die heeft toch een groter toepassings bereik, al zullen er wel velen voor dit motortje een prachtige kist kunnen bouwen |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Teus, heb je een mailtje naar Seidel of naar UMS gestuurd? Als het goed is zou UMS ze moeten kunnen leveren omdat ze deze motor al in hun leveringsprogramma hebben staan en Seidel heeft dat niet! Mvgr hans |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Naar UMS Hans, Las op RCu dat ze daar ook problemen hadden met reageren van dit bedrijf. Weet niet hoe ze reageren op daadwerkelijke bestellingen, daar stonden nog geen ractie's van bij. @ Thieu -2 dan kom je op 14cil ST14-500B Laatst gewijzigd door Teus; 16 februari 2010 om 20:26 |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brown bear, moki, os radials, saito radials, seidel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |