![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Oke, zal ze ff uploaden.. monumentje... Heb ze in mijn fotoalbum gezet. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...mman-lynx.html Groet, Theo Laatst gewijzigd door PH-TVS; 30 september 2010 om 22:44 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2010 Locatie: ternaard Leeftijd: 31
|
Dat is em helemaal Dit is ook het gene waar ik tegenop kijk, je kan em in de USA bestellen voor 250 dollar !! dat lijkt mij eerlijk gezegt een beetje teveel van het goeie..@ J.weel Dus als je dit voor mij zou willen fabriceren?? heel graag!! Gr. Leander |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
hahaha het gaat idd snel... maar niet zo snel hoor!!! Ik heb gister nog het een en ander aan afwerking gedaan, van de week de achter raampjes uit de romp snijden. Ik hou jullie op de hoogte!! Gr leander |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Hey Theo, (en de rest natuurlijk) Er is niet veel gebeurt de laatste paar weken maar toch ff een kleine update, de staart. ![]() ![]() Die er nu zo uitziet. De beplanking moet nog gebeuren met 2.5mm balsa, hier begin ik een dezer dagen aan. Als dat klaar is post ik uiteraard weer even een paar fotootjes. Daarna kan er een gat in de romp gemaakt worden waar de staart precies in past. Gr. Leander |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Franeker Leeftijd: 34
|
Mooi man, maar een beetje doorpakken, hè?! We kunnen niet hebben dat je er straks een jaar of drie inzit?! ![]() Ik pak tenminste vlot door met m'n F-16! ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
hahaha we zullen het zien welke eerder in de lucht hangt!!?? ![]() Ik had op je draadje al gezien dat het lekker opschiet met de F16. Als je weer is hulp nodig hebt hoor ik het wel he!!? Gr. leander |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Uhmmm, ik kan altijd wel hulp gebruiken! Alleen moet ik eens kijken wat ik allemaal, parallel aan het werk wat ik nu doe, uit handen kan geven. Zie je het zitten om weer eens een zaterdag bij mij te knutselen? ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 oktober 2005 Locatie: sneek Leeftijd: 48
| Citaat:
Zelf ook wat doen he, moet ik ook. Gr, Peter | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
|
Ziet er weer keurig uit Leander Heb je inmiddels al nagedacht over maken van het landingsgestel? Ik heb de tekeningen maar eens laten printen. Misschien dat ik deze winter ergens tijd (en plek) kan vinden om te beginnen met de bouw. Heb eerst nog wat dingen liggen die ik af moet maken maar met de winter in aantocht was ik toch op zoek naar een leuk project. Groet, Theo |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Pfff, je wilt niet weten wat ik allemaal zelf al gedaan heb, hehe. Dat is nog altijd 97% van alle werkzaamheden, schat ik... ~Jolmer
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |