![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 september 2006 Locatie: Merelbeke Leeftijd: 48
|
Oei, enkele weken niet op MBF, zie ik hier een P-38 verschijnen die ik ook aan het bouwen ben. Maar Ronald heeft ofwel veel tijd (of ik zeer weinig) of 1000x meer ervaring. BTW - ik ben ook zinnens die DLE55 toe te passen. Welke Fowler flaps ga jij inbouwen? Hierbij nog een link naar een P-38 bouwer, misschien ken je hem ... G-Pete's Ziroli P-38J Lightning build Succes met de bouw, en je bouwt echt als een TGV |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
| Citaat:
maar als je echt lekker goed in sopt kun je er flink wat gewicht mee winnen. ik smeer het altijd flink om de servo's heen, daar worden ze lekker ligt van.. en ook rondom de motor, om het zwaartepunt goed te krijgen. de vorige kisten van Ronald, Stuka en mustang heeft hij er ook mee gedaan, wel eens een stuka met een span van 2.4 mtr zien vliegen die maar 4 kg woog? jaloezie komt in vele vormen | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |