![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: kleurenschema bae 146 | |||
| klm kleuren | | 15 | 38,46% |
| cargo tnt | | 15 | 38,46% |
| british airways house colors | | 3 | 7,69% |
| cross air | | 6 | 15,38% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
|
Dit is idd een mega project. Ga ik zeker volgen! Veel succes. Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 27
|
# han ongeveer deze bladen komen er in alleen zijn we bezig met 16 bladen of 14 bladen 16 bladen ziet er ook heel mooi uit alleen moeten we dan de centerhub goed aangepast gaan krijgen maar waar is die foto vandaan gekomen als ik vragen mag gr maikel
__________________ We vliegen, we varen, we racen. Maar allemaal kan toch ook!! |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
# bongose jij had het over een diameter van minimaal 14,3 cm ze worden waarschijnlijk nog iets grooter.In de nacel is er plaats voor maximaal 20,3 cm dus ik heb nog wat speling gr maikel
__________________ We vliegen, we varen, we racen. Maar allemaal kan toch ook!! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
He Maikie. Hier komt die vandaan. The new Schubeler Ds-94-dia hst 12 bladed fan Pics!!!!!! - RC Groups 43 pagina's info. Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 31
|
Ook maar gestemd over de kleuren. Klm vind ik er echt niet uitzien op deze kist... TNT is vele malen mooier! (en nog mooi oranje ook Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat klm ooit heeft gevolgen met de BAE146, zal wel enkel klm-uk zijn geweest denk ik? Wel een enorm project zeg! Succes!
__________________ • MVC 'The Wings' Nistelrode • |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
@robertboxhoorn Nee klopt heb een flink ongeluk gehad met een quad gehad Waardoor men spaakbeen is verbrijzeld en ik niet zo goed kan zagen en schuren enz enz. Dus dit project ligt even in de walking fridge sorry voor het ongemak mensen Groet maikel
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
Wij hebben geen ongemak ... jij wel !!! Sterkte met je herstel.
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
sterkte zeg! jammer dat dit moet gebeuren en het is vast ook een tijdje vliegstop of gaat vliegen met een pult nog gewoon?
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 26
|
hoe staat het eigenlijk met dat andere ''mega''project van je die dornier? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-328-prop.html
__________________ sig fourstar (os 46ax)--futaba 6ex 2,4 ghz----------->greatplanes extra 300s (saito 125)---mvvdb--FuNfLy 2010 mvvdb seagull decathlon 120 arf 2m. (saito 125) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |