![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: kleurenschema bae 146 | |||
| klm kleuren | | 15 | 38,46% |
| cargo tnt | | 15 | 38,46% |
| british airways house colors | | 3 | 7,69% |
| cross air | | 6 | 15,38% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 27
|
dames en heren het is dan eindelijk zo ver vandaag een leuk pakketje binnen gekregen uit duitsland van onze vrienden van fmt/vth een gigantische bouwtekening van BAE 146 9x A0 vellen met daarop de bouwtekening van mijn favoriete vliegtuig en ja deze gaan we bouwen Ik weet dat het absurd groot is met een spanwijdte van bijna 4 meter en een lengte van 4 meter maar dit is toch wel mijn ultieme droom Ik denk daarom dat de gamma of praxis heel blij met mij zullen zijn aangezien er heel veel hout gebruikt gaat worden maargoed we zitten de laatste tijd toch weer heel veel binnen dus hebben we weer flink veel bouwplezier het kleuren schema is nog niet bekend maar heb wel wat ideen
__________________ We vliegen, we varen, we racen. Maar allemaal kan toch ook!! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 27
|
#lucbra ja dit zijn idd kopieen van de orginele alleen het kleurenschema wordt een dilemma zit zelf te twijfelen tussen de klm of tnt cargo moeilijk moeilijk
__________________ We vliegen, we varen, we racen. Maar allemaal kan toch ook!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |