![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tja, zolang de zon nog niet later onder gaat dan 19:00 op de woensdag avonden zal het nog even moeten wachten vrees ik.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009
|
Berto en Serge @ Het viel allemaal heel erg mee,ik had in een 2 uur durende strijd alles al rond, ik had geen idee hoe alles werkte, nu is het de kunst om de creatieve geest de ruimte te geven
__________________ www.motor-dickie.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Yessssssssssssss helemaal TOPPIEEEEEEEEE Nu kan ik zonder al dat geneuzel te moeten wegscrollen je bouwkunsten bewonderen, graag zoveel mogelijk uitleg hoe je het maakt, vinden we toppie namelijk te zien hoe jij het daadwerkelijk ook zelf maakt. Ik zal ff een link plaatsen op ons prachtige JF forum Gr Japioo |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Ja Jaap het word nog wel wat, kreeg net bericht van Leon uit Oosterrijk hij was harstikke druk ![]() (ik denk kippetjes jagen op de latten) les geven ik geloof er niets . van.of ben ik toch jaloers.
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
![]() Denk dat ie maar 1 lat gebruikt ipv 2 Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
| Erg mooi idd, kan ik die motor toch nog volgen. We goed dat je iig op het internet blijft posten! Was erg genieten. Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: nuenen Leeftijd: 36
| dat heet toch een snowboard, Berto?
__________________ Top flight p-47, gaan we na de Tiger weer mee aan de gang! | Toni Clark DH-82a Tiger Moth |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
| | |
| | #41 (permalink) |
|
De verpakking los gemaakt ik moet zeggen alles is zeer goed verpakt de vleugels apart, ook de romp en zelfs de klein delen zijn apart in karton verpakt ik heb aan de verpakking geen beschadiging gevonden, nu de inhoud nog.
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
ahaaaaaaa,dan gaan we in de toekomst een argus motor zien verschijnen? Ben zeer benieuwt!!!! Veel succes met de bouw van deze waanzinnige kist! Ik heb zelf een Storch gehad en daar kon ik echt alles mee doen wat de echte ook deed! Mvgr Hans |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
deze gaat het worden morane ms502 criquet.
__________________ www.motor-dickie.nl | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
Zonde dat die boxer niet paste, ik vind persoonlijk de Fi156 met Argus motor mooier dan dan Criquet met stermotor. Dat gezegd hebbende klinkt een stermotor natuurlijk nooit verkeerd! ik ga dit zeker volgen! nu maar hopen dat de jouwe niet eerder vliegt dan de mijne, zou wel heel erg genant zijn vanuit mijn kant...
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |