![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hey die Dick, alles goed daar ? Ik ben een beetje benieuwd wat je met draadje wil vertellen. Is het de bedoeling dat je deze gaat "bouwen" (wat je bouwen noemt) of is het gewoon reclame ? Zelf had ik veel zin deze te kopen aangezien ik al lang een Fieseler Storch wilt, maar uiteindelijk gaat het om een ARF. Ook heb ik gezien dat de prijs van het complete toestel met motor (electro) en servo's toch al gauw rond de 1500 a 1800 EUR gaat kosten... Hou ons op de hoogte indien je hem gaat kopen en vliegen... Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
PS De lijst van subfora : Modelbouwforum.nl Nederlands grootste RC-Community en kennisbank En het subforum zelf : Gevraagd - Modelbouwforum.nl
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009
|
He Davy ja we gaan gewoon kijken hoe alles er uitziet plaatsen van foto,s enz zodat anderen kunnen zien wat je koopt voor het geld. dus een bouwverslag van een arf. En je weet waarom ik afhankelijk ben van een arf anders vertel ik het je nog wel eens. het pakket is onderweg. Groeten Dick. Laatst gewijzigd door Dickie; 26 januari 2012 om 02:38 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009
|
goedemorgen Ik ben gestopt met dit en de andere draadjes. Als het al niet meer interesant is om iets over een arf kit te vertellen dan is het zo. Ik heb heel wat kisten gebouwd van kale planken,helaas lukt dat niet meer door een longziekte, zodat ik afhankelijk ben van arf kisten het eventuele schuurwerk wat nog nodig is word gedaan door clubmaten. Ik wil allen maar kwijt dat door dit soort van opmerkingen en andere stekeligheden voor mij de lol er vanaf is. Ik wens iedereen dan ook heel veel bouwplezier toe met vr. groeten Dickie |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik zie geen stekelige opmerkingen Dick, ik zie ook niet staan dat een verslag van jou niet interessant zou zijn. Ik haal er alleen maar uit dat e.e.a. onduidelijk was wat betreft jouw plannen met dit draadje.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 26 januari 2012 om 22:03 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Die hat ik al laten verwijderen Ron omdat ik de klepel al zag hangen. Het is jammer dat Dick niet een dikker vel heeft en daar boven gaat staan. Kwa modellen staat hij er al. Maar als hij de foto,s weghaalt heeft het geen zin meer de draadjes te volgen. Mvg Johan |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Ik blijft het jammer vinden dat dit soort dingen moeten voorkomen. Ik ben zelf anti ARF maar dat houd niet in dat dit soort dingen niet interessant zijn. @Dickie laat je niet weer houden door van het soort mensen die zich zelf alleen belangrijk vinden. Ik hoop dat je je bedenkt want er zijn ook mensen die het wel interessant vinden. En voor die mensen die het niet interessant vinden, je hoeft deze tread niet te volgen maar houd onzinnige commentaar tussen de oren en spui het niet in een tread. Er zijn ook mensen die het wel interessant vinden al is het maar als een soort bouwbeschrijving. En als je het dan toch niet kunt laten om kritiek te spuien spui dan opbouwende kritiek. Robert
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: nuenen Leeftijd: 36
|
En er zijn ook een boel mensen die je stilletjes volgen (ik oa) Ik denk dat degene die commentaar hebben ook je motorenbouw niet gezien hebben, dan waren ze wel stil. Ik hoop van harte dat je je bedenkt Dick hartelijke groet Femmo
__________________ Top flight p-47, gaan we na de Tiger weer mee aan de gang! | Toni Clark DH-82a Tiger Moth |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hey Dick, wat lees ik nu ? Stoppen ? Nee man, waarom dan wel ? Heb ik per ongeluk iets verkeerd geschreven, zo ja, gelieve me dan te excuseren, het was alleszins niet de bedoeling. Ik ben eigenlijk zelfs heel erg geinteresseerd in dit toestel en jouw tips. Zodoende kan ik beslissen of het iets voor mij is of niet om hem ook te bestellen. Als het dus van mij afhangt : DOORDOEN man !! Kop op... Groetjes, Davy
| | |
| | #12 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Leuke foto Henk ene wat betreft die muis ach er zijn mensen die die muis tegen het beelscherm houden, dus je zoon is best slim, hij doet gewoon zijn vader na hihi. Ik heb ook wel eens de afstandbediening gepakt omdat ik wou telefoneren, wie niet zou ik haast zeggen Gr Japioo |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2007 Locatie: Oostvoorne Leeftijd: 28
|
Dick , ik zou het jammer vinden als je stopt op het forum , ik lees je draadjes met veel plezier.Hoop echt dat je je bedenkt en je niet laat weerhouden door loos gebrul in de ruimte. En Arf kisten zijn wel intresant ik ben de laatste jaren ook genoodzaakt arf te kopen omdat ik geen hobby ruimte heb. Mvg, Bart
__________________ T-Rex 450pro / Robbe Seabee / Robbe Marauder / Electrifly G44 Widgeon |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
Gloeiende ,Dick ,laat je je niet zo pakken door een stel kleuters . Wat een ieder bouwt of samenstelt is zijn keuze ,dat ze dit willen delen op een forum ,mooi .Ik weet hoe jij gebouwd hebt (er zijn nog een paar voorbeeldjes op de club ) en dat je dit niet meer kan verdragen door je COPD. Je bent een man die je moet leren kennen ,maar ik heb geen enkel probleem met je en help je graag ,dat weet je . En zoals je nu met de hobby omgaat ,heb ik respect voor ,je pakt de dingen die je nog wel kunt doen ,zonder te kijken naar wat je niet meer kan . Dus Dick heb schijt aan die kleuters en laat hun commentaar langs je heen waaien . Dat is wat ik kwijt wilde . |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gewoon kijken naar het aantal kijkertjes/views/reacties Dick, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken, de ene vindt dit leuk, de andere dat.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |