![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1501 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2005 Locatie: Kruikenstad Leeftijd: 38
|
Maar goed ook, ik had hem voor jou al bijna afgebroken en in juiste positie terug gezet, scheelt weer ha ha ha! Misschien dat daar je misleiding (of tekening maker) vandaan kwam.
|
| | |
| | #1503 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
ja het is iritant al die verschillende ideeën van fabrikanten overal kom je het tegen van die kleine dingen die niet in de standaards zijn mee genomen. maar gelukig had jij dus wel de goede informatie tenslote zit jij dicht op het vuur toch
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #1505 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Jou cockpit ziet er ook strak uit hoor, veel beter als de meeste F16's. Mijn Avonds F16 is ook vrij sumier, minder gedetaileerd dan de jouwe, daar heb ik dat draadje niet. Leeuwarden komt erg ongunstig uit voor me, maar een kleine kans dat ik zou komen. Vandaar dat ik me niet op de lijst heb gezet zodat er anderen kunnen genieten van een betonnen baan. Grtz, | |
| | |
| | #1508 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2010 Leeftijd: 33
|
Je kan hem zo in Soesterberg neerzetten, in het museum Over je cockpit Gerald, Ik vrees het ergste.... Ik denk dat de Amerikanen en andere gringo's hun ogen zullen uitkijken naar je gedetailleerde priegelwerk. Hulde wederom. Staat hij straks ook op de Open Dagen op Leeuwarden? eric
__________________ Nano F-16 |
| | |
| | #1509 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Franeker Leeftijd: 34
|
Ik vind het verbazingwekkend dat je er zo nog mee durft te vliegen... ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! |
| | |
| | #1510 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 32
|
Ik heb net met open mond je cockpit details zitten bewonderen... Op welke schaal is deze kist ook al weer?
__________________ Huidig project: WACO SRE 1/6 |
| | |
| | #1512 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 32
|
Oeps, sorry ja...
__________________ Huidig project: WACO SRE 1/6 |
| | |
| | #1514 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Vandaag de voorkap afgemaakt, nog effe wat schroefjes en panelen er in slijpen en wat abs detail plaatjes er op: ![]() ....en daarnaast nog wat andere details gepield om het compleet te maken, voorkant is nu af, nu verder aan de schietstoel. Later ga ik de schroefjes nog met zilver verf accentueren maar daar moet de 1K zwarte lak volledig voor uitgehard zijn, anders kan ik het niet zomaar wegpoetsen als het mislukt maar dat duurt toch zeker nog twee weken. Groetjes, Gerald Laatst gewijzigd door Gerald Rutten; 15 maart 2011 om 22:11 | ||
| | |
| | #1515 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Citaat:
![]() (Ik heb wel eens overwogen een tweede-(derde-? jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |