![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1816 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: biddinghuizen Leeftijd: 48
|
Het is al zoveel meer gezegd hier, maar volgens mij heb je echt een verklein machine......... Hoe kom je aan zo'n apparaat ????? Heb je het 3D printen ook al eens bestudeerd, kan je ook mooie dingen mee maken. Staan veel filmpjes op youtube. Kijk eens ThatsMyFace - Custom Action Figures, Dolls & Masks from your Photos Verders weer toppie. |
| | |
| | #1817 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2009
| Citaat: Hoi Gerald! Wat een geweldige projecten komen van je hand, fantastisch! Heb een vraagje over de decalsheets die je gebruikt hebt. Ik had ze namelijk ook gevonden bij de lvh shop en heb je gebruikt voor mijn edf f16..echter..ik kreeg ze niet goed gehecht aan de jet. hoe heb jij dit gedaan? groeten, Frank |
| | |
| | #1818 (permalink) | ||
| Lid sinds: 6 mei 2005 Locatie: Kruikenstad Leeftijd: 38
| Citaat:
Hoi Chris, ja dat 3D printen is volgens mij wel de toekomst, ook in modelbouw. Ik weet dat Philip Avonds zo veel prototype schaal vormpjes maakt om ze daarna als mal te gebruiken. Je kunt geloof ik ook al "relatief" goedkope DIY printers maken. Voor mij voorlopig gewoon plastic/balsa plakken/schuren.... Citaat:
Groetjes, Gerald | ||
| | |
| | #1819 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Niet de beste onderlaag voor de decals, ook kan ik ze daarna niet lakken want een blanke glans lak laag op een matte kist is geen gezicht. Tot op heden blijven de decals redelijk zitten, een paar kleine no-step ben ik al wel kwijt maar het merendeel zit er nog prima op (goed genoeg voor mij althans Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #1821 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Nee, had ze gehaald bij modelbrouwers.nl
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #1822 (permalink) |
| Weet je wat voor merk het was? Vandaag weer lekker wat onderdeeltjes prutsen, hier stukjes voor de uplocks en handpompje, wel bekent bij de kenners hier ![]() ![]() Accu op z'n plek, hydraulische filterhuizen gemaakt, moet nog wat verfijnd worden. Vannavond verder met uplocks en een berg hydraulische leidigen. ![]() Nog een weekje verder aan de wielbakken en dan moeten ze af zijn. Daarna mijn hoofd maar een serieus krabben over de dragchute....... Grtz, Gerald |
| | |
| | #1823 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 april 2008 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 45
| Citaat:
Ken het probleem van slecht plakken ook, bij de nieuwste surfplanken zijn merken die deze stickers ook gebruiken op de bodem. Heb gehoord van de importeur dat ze door het water waar ze de sticker mee los weken een toevoeging doen van 1% van Loctite, weet allen even niet welk nummer Loctite. Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Groet Jan... | |
| | |
| | #1824 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Mooi werk weer! Heb je je wielbakken nou geweatherd of is dit "echt" vuil? Je filtertjes zijn zo mooi wit!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #1825 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Grt, Gerald | ||
| | |
| | #1826 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Nou niet zo schoon hoor T wit is eerder geel geworden vaak,beetje verkleurd. En schoonhouden, een goeie crew preflight met een poetsdoek. Lekkage zie je vaak op de wieldeur wel (die zit dicht dus daar lekt alles op) en druppels die aan de leidingen hangen. Maar lekkages zijn van korte duur vaak want die worden meestal direct verholpen, mag eigenlijk praktisch niet lekken! Je weathering is erg realistisch!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #1828 (permalink) |
|
Geen probleem hoor!!
| | |
| | #1830 (permalink) |
|
Tnx Edwin! Verder gegaan met de gear uplocks. Zoals de echte wordt het hoofdonderstel gelocked door een actie van de wieldeuren die via een linkage die de haak bedienen. Zoals ik begrepen heb kan in noodgeval, mocht hydrauliek weg gevallen zijn de haken via een hendel weg getrokken worden zodat alles naar beneden valt. Uplocks, de haken alvast een beetje geweatherd door er zwarte grafietvet op te smeren: ![]() De bakken beginnen al aardig vol te raken. Nu nog een aantal pijpen en bedrading en dan zal het af zijn: ![]() ![]() Groetjessss, |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |