![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
|
Ja, heb 'em gevonden. Hier nog een ander filmpje video P100 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Vandaag het blad met het artikel (10 pag.!) over de P100 gekregen. In een weekje in huis. Heb €5,50 betaald en er zit €6,00 porto op! da's nog eens service! Op het eerste gezicht zeker de moeite waard (veel foto's van het origineel). De tekst moet ik nog vertalen, maar daar verzinnen we wel wat op. De shortkit gaat er zeker komen! Het blad ziet er voor de rest ook goed uit, weer eens wat anders dan FMT of RCM&E... en ook in PDF-abonnement verkrijgbaar. |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Vandaag kwam het verwachte pakketje met de post. ![]() Bij het openen van de doos kwam er een lekker stapeltje balsa en triplex tevoorschijn. Ribben en spanten -zo op het eerste gezicht- erg netjes lasergesneden. ![]() Ook had ik er een CD bijbesteld met fotohandleiding, 35 pag. met ruim 200 kleurenfoto's! (kan Rob Bulk nog wat van leren Alleen de tekening kon ik nergens vinden, maar ik heb een mailtje gestuurd en ik verwacht dat ze die gewoon vergeten zijn en alsnog zullen sturen. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
|
Kreeg daarnet nog een reactie Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
In afwachting van de tekening alvast wat gefilosofeerd over de aandrijving. Ik moest denken aan de tip die Jan gaf in zijn draadje 'Dubbele' motor voor contra-rotating propellors Zou dit wat zijn voor een kist van ca. 2,3 kg? Zijn er bij jullie meer van dit soort oplossingen bekend? |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2004 Locatie: oss Leeftijd: 21
|
inderdaad mooi snijwerk ![]() kistje zelf is naar mijn mening wat minder... maar smaken verschillen gelukkig nog ik vind hun DH88 wel heel mooi, ook eentje voor op mijn "nog-te-bouwen" lijstje
__________________ Every problem can be solved through the proper application of explosives, duct tape, teflon, WD-40, or any combo of the aforementioned items. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Nederweert
|
Bij het Inter-Ex 1991 in Nederweert, kwam de Nederlander Ton Poppelaars met dit model (10cc). Je kunt het zien op de deze foto (tweede model): http://www.inter-ex.com/deutsch/interex6/ex91_1.htm#02 Daarna heb ik van deze goede bouwer niet meer vernomen. ---paul--- |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Leuk, helaas via Google niet veel meel over Ton Poppelaars te vinden dan dat hij ooit een artikel over zijn model van de 100P heeft geschreven voor de Bugatti Aircraft Association. Maar misschien weten andere forummers wel meer... |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2003 Locatie: Tielt-Winge Belgie Leeftijd: 36
|
er heeft toen een artikel gestaan in het Nederlands magazine Hobby Bulletin, over het ontwerp, de bouw en de testvluchten. Misschien dat sommigen dit nog hebben en kunnen inscannen.
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |