![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 | Hier vind je nu 2 verslagen in 1.!!!! Wel van mijn eerste beech maar die is september 2009 gekraakt, total los. In oktober 2009 gelijk begonnen met een nieuwe die nu junie 2011 klaar is En zijn eerste vlucht heeft gemaakt. Het bijzondere is, dat die nu is ingedekt met HanSkin. Wil je meer weten lees het verslag. ![]() ![]() Het verslag van de 2de beech vind je hier. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...fotos-133.html Hallo allemaal. Hier een compleet bouwverslag Van de Beech D-18. Heb geprobeerd zoveel mogelijk alles zelf temaken. Eerste vlucht op 18-11-07 Hier de link van de eerste vlucht. En hier alle filmpjes in dit verslag. YouTube - HanDeBouwer's Channel Nieuw op het forum Live mee kijken. Je kunt dus de bouw ook live volgen via de webcam in de hobbyruimte. Bouw Beechcraft D-18, first flight succesfull. - Live Webcam with Free Chat Nu het vliegen is afgelopen, kunnen we ons weer helemaal richten op het bouwen. Dus gaan ik de Beech D18 bouwen van Nick Ziroli. De bedoeling is dat die een electro aandrijving krijgt. En verder moet het de nederlandse uitvoering worden. Hier een paar foto's van de Beech D18. ![]() ![]() ![]() En de laatste foto. ![]() En dit was het einde van de G29. ![]() Later meer. Groeten Han de Bouwer.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer Laatst gewijzigd door Han; 15 juli 2011 om 00:20 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Mooi toestel Han, Ben alvast geabonneerd op dit draadje Stevo
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Elspeet Leeftijd: 26
|
hee Han toch een verslag Gaan we volgen Suc6 met de bouw
__________________ http://www.rcvliegen.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2002 Locatie: Dorst/sittard Leeftijd: 45
|
Blijft gewoon een gaaf toestel. (en geabonneerd)
__________________ You cannot solve a problem with the same thinking that got you into the problem in the first place (by Albert Einstein) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Jaaaa, weer een draadje meer om te volgen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Hallo iedereen. Dit maak je maar weinig mee. Nog geen stukje bouwwerk tezien, maar de arbotjes zijn er al. Wat een stelletje. Maar goed we beginnen bij het begin. Dit is alleen maar mogelijk geworden door Jan Br... Die mij een grote envelop toezond. 1 kilo papier. ![]() En dan begint de bouw. Rompspanten uitknippen en op triplex plakken. ![]() En dan maar zagen met de supermachine!! ![]() En dan na 3 avonden zagen en schuren. ![]() Al een stukje in elkaar geschoven. ![]() En nog meer. Oja de delen die dubbel zijn, zijn opelkaar geplakt met dubbelzijdige- fototape. ![]() En niet vergeten.... zonder hulp van Manfred was ik nu nog niet zover geweest. Mijn dank. En dan was er nog een meevaller. Gisteren werd mij aangeboden om de tekening van de beech te kopieren. Kon ik deze mooi verknippen voor de onderdelen. En kan ik daar later mooi op bouwen. Tot zover. Tot de volgende rit. Groeten Han de Bouwer.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer Laatst gewijzigd door Han; 12 november 2010 om 01:50 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| Citaat:
Iedereen weet toch wel dat er een abo-"knopje" is? - ik ben nu ook geaboneerd
__________________ - | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
@ Han, stop jij s'winters echt met vliegen Die Beech wordt wel heeeeeel populair in Nederland Heb je al in gedachten welke electro's erop moet komen? Volgens mij vliegt ie al met vrij weinig, voor wat ik van de Beech van Eric heb gezien, heeft er 2x 3W28 op staan en gaat er erg goed mee weg. Gaat wel hard met de bouw zo, houdt de vaart erin zou ik zeggen Grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |