![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Warbird kiezen, effe een paar plaatjes om je keuze gemakkelijk te maken. EHHHHH het wordt de Corsair eeeh nee de Skyraider eehhh nee de Spitfire. Maar die Thunderbold en Yak zijn ook wel mooi. Hellup ik weet het niet meer, oke dan toch maar de Mustang of die Tiger Cat. Nu weet ik het het wordt een Wildcat of toch maar de Hellcat. Watervliegen is ook leuk nou dan maar de Catalina. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OOOOO nee een Saab ook zo mooi die wil ik ook hebben. ![]() Of die eh ja ik geef het op. ![]() JA ik weet het dit wordt tem. ![]() Ton | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Curtis XP-55? De skyraider is ook wel een leuke. Maar de Razorback Thunderbolt of de Grumman Tigercat delen de eerste plaats bij mij met de de Havilland 103 Hornet. De meeste toestellen in de bovenstaande foto's zijn al zo vaak te zien. Frank. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tja, hier bij mij staat nog steeds de P-38 Lightning in de planning, schaal 1:7 met 2x een Saito 56 of 65 (laten we nu 2x een Saito 56 hebben sinds kort Eerst zal toch eens m`n P-40 Warhawk afmoeten Maar voor die tijd zal toch de Do-335 Pfeil (ook een warbird Laat ik maar niet een lijstje posten met de nog liggende projecten want daar komt meer bij dan eraf gaat Voor de komende jaren hebben wij eigenlijk al genoeg projecten liggen maar soms kun je iets gewoon niet laten voor bij gaan
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
ERG Prachtige foto's Naar duxford geweest ??? of op hun side? Ik heb het meer voor de meer motorige, De P-38 is ook nog altijd mijn favoriet maar die heb ik al gebouwd (2.14mtr en gechrashed Dus uit deze foto's wordt het de Tigercat , maar een B17 staat ook nog op mijn verlang lijstje. Maar ik ben al heellang van de XP-67 BAT aan het dromen ![]() Eric |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Hee Eric, Heb jij nog tekeningen van die P-38? En wat was jouw motorisering?
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
|
Heel veel warbirds zijn mooi, maar ze beginnen (althans in mijn beleving) pas echt te leven (als model), vanaf een spanwijdte van zo pak 'm beet plm. 2.40 meter. :P De Ziroly /Smith /Bates etc. klasse, zeg maar. Bij europese leveranciers/ontwerpers zie je die spanwijdte relatief weinig. (Toch? jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
2.2m (mag ook 2.5 zijn) P47 thunderbolt
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 september 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 46
|
Ja, Ton, lastig he keuzes maken... Ik vindt ze ook allemaal prachtig Persoonlijk op WW2 gebied zou ik voor een Tempest, Hellcat of Citaat:
een Grumman Tigercat gaan Sterkte met je keuze, kijk uit want het gaat aan je vreten Ralf | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |