![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Heb een keer mij aangemeld op de site van Peter Steehouwer, vanwege de mooie foto's die hij schiet en plaatst. Met het aanmelden krijg je een bericht als er weer nieuwe plaatjes opstaan en moet zeggen het schuim staat me weer op de bek. Hier wat waanzinnige voorbeelden en een link naar zijn site. http://www.steehouwer.com/ Effe smullen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is dat mooi of is dat WAANZINNIG MOOI. Ton | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
| Citaat:
(ik geef het toe, ik ben jaloers) | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Mooier kan niet zijn prima foto's ter aanvulling van een documentatie set, goed te gebruiken zo'n plaatjes van het onderaanzicht. Heb hem ook gevraagd of hij misschien ook nog eens wat series van de verschillende type zou willen schieten. Heeft hij wel eens overwogen maar zou te veel werk zijn met uitzoeken en plaatsen, jammer zouden mooie series kunnen worden. Misschien een idee om een schaalsubforum te maken om fotoseries van de echte te kunnen plaatsen of te verzamelen. Ton | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |