![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwe Tonge Leeftijd: 36
|
Hallo allemaal. Er is wel wat info te vinden op de volgende website. The Unofficial PA-18 Drawings Viewer - Terms Maar op m'n werk staan ook vaak 1:1 piper cubs, dus daar ga ik nogal eens spieken. Als iemand detailfoto's wil zet ik ze wel online. Groeten bastiaan |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwe Tonge Leeftijd: 36
|
Hallo Paul, Hier zijn de foto's van het interieur ![]() De flaphandle ![]() De voorste gashendel ![]() De achterste gashendel ![]() De voorste richtingroerpedalen + remmen ![]() Een van de achterste richtingroerpedalen ![]() De stuurstang voor het hoogteroer en rolroer ![]() Het achterste rempedaal ![]() Stuurkolom ![]() Bovenste ruit ![]() Brandstof aanwijzing ![]() Hoogteroertrimhandel ![]() Brandstofkraan ![]() Magneetschakelaar + cabinheat + carbheat ![]() Voorste pedalen ![]() Instrumentpaneel Ik hoop dat je zo weer even vooruit kan, als je er nog meer wilt hoor ik het wel. Groeten Bastiaan |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Geweldig zo`n "houtje touwtje" kist, proefdraaien was altijd weer een genot. De kist (VCX) rammelde harder dan de motor
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #56 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Nee, die Comm is van voor mijn tijd (zo oud ben ik nog niet) en txpdr werd door Vroman ingebouwd . @jaap kompas steuntje was eigenlijk een nood oplossing, in het instr panel was het compas waardeloos (gemagnetiseerde buizen) en voor een rally moesten ze een werkend kompas hebben (toen waren er nog weinig of geen GPSsen) @ Berto, zoals van te voren gemeld was de kans groot dat de DME naar de USA moest en daar is tie hellaas nog steeds, dan hadden jullie maar een fatsoenlijke DME moeten kopen |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |