![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #166 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Yep, hier nog zo`n nieuwsgierige aag. Dus Ger, kom op met de foto`s
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2003 Locatie: Utrecht, bouwen aan de toekomst :D
|
Ik Wat denk jij dan. Meer foto's van dit moois!!!!!
__________________ FunFly: Lekkere ragbak, Rory: zweven is toch even wennen, Wigens: start bouw, Corsair: en nu maar schuren |
| | |
| | #169 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Zo en hier wat fototjes a la concours de elegance. Hopelijk vinden jullie ze mooi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo dat waren ze. Zijn wat laat want ik ben weer de hele avond bezig geweest met alles nalopen na het testen en uitproberen van alles, want op de opname dagen kunnen we dat effe niet hebben om te gaan sleutelen, spul moet gewoon starten en gaan. grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 29 januari 2008 om 20:08 |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2003 Locatie: Mol Leeftijd: 39
|
Hoi Ger, PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!! Hebben ze ook gevlogen?? Ik mis nog wel de antennes, heb je die ook? Die rook uit de uitlaten geeft toch weer wel dat tikkeltje meer!!!!!!!!!!!!! PROFICIAT........knap werk geleverd. Tom
__________________ http://www.t-birds.be Laatst gewijzigd door Tom Verstappen; 29 januari 2008 om 00:18 |
| | |
| | #171 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Mochten er grasscènes in de reclame voorkomen dan zou ik zorgen voor superkort gras, dan wordt het superrealistisch met deze twee toestellen. Hulde aan allemaal Jullie komen toch wel op de aftiteling te staan mag ik hopen
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #173 (permalink) | |
| Citaat:
Mijn naam hoeft niet hoor Grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| | #174 (permalink) | |
| Citaat:
Van die rook, leuk he, doe ik ook maar op de '17' maken, p.s. ook zonder die diesel rookt ie lekker hoor. Vliegen? moah, neu hoor, weet van niets Grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 29 januari 2008 om 01:37 | |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Hey Ger , Je gaat ze toch wel een keertje poetsen voor het TV optreden ![]() Super gave Kisten en erg mooie piloten (welk merk . betaalbaar??)Dus nu ook de komplimenten aan Ger ,Tom en Ton nu nog wat vliegen met het nieuwe CG mag ik mij Mustang ook eens naar dit Team brengen , voor hem wat op te pimpen
__________________ Kennis is ook niet altijd alles Laatst gewijzigd door jetpropdlx; 29 januari 2008 om 00:40 Reden: vraagje |
| | |
| | #178 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| | #180 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2003 Locatie: Utrecht, bouwen aan de toekomst :D
|
Dat was het wachten waard! Ook niet buitenlanders hoor MikeV4, ik weet nog net wat een tv toestel is. De kans dat ik de spots dus zal missen is 100%. Dus als ze op het net komen.....
__________________ FunFly: Lekkere ragbak, Rory: zweven is toch even wennen, Wigens: start bouw, Corsair: en nu maar schuren |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| spitfire |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |