![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2007 Locatie: Belgium, famous for its brushless sprouts Leeftijd: 46
|
Een 'bedankt voor de informatie en het meedenken, maar we zien er toch maar van af' zou je toch op zijn minst mogen verwachten.
__________________ Gezocht: Kapotte Air-Ace vliegtuigen http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ad.php?t=51519 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Skieën of zo?
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2007 Locatie: Belgium, famous for its brushless sprouts Leeftijd: 46
|
Al twee weken dan, dat zit wel goed met die onkostenvergoeding
__________________ Gezocht: Kapotte Air-Ace vliegtuigen http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ad.php?t=51519 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Tsja, er zijn werkpaarden en luxe paarden
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Men is vol lof over ons forum en de mogelijkheden en hulp van de leden Het is al in een vergevorderd stadium en het gaat zeker door, men wil er alleen niet veel meer over kwijt over het hoe en wat. Wil nog wel even melden dat er gekozen is voor de modellen van Tom Verstappen en dat Ger Kovac en ik de modellen gaan vliegen. Een verslag van het gebeuren gaat zeker nog volgen. Ton | ||
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Mooi, ze zijn in goede handen dus Wie zorgt voor het geluid van een 1:1 Spitfire
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 4 januari 2008 om 18:57 |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Allen hartelijk dank voor jullie reacties! Het heeft ons zeer geholpen om tot een constructie te komen waar wij veel vertrouwen in hebben. Mijn dank gaat in het bijzonder uit naar: Tom Verstappen (wie onze toestellen momenteel custom made aan het bouwen is) Ton van Munsteren (onze vlieger, voor steun en toeverlaat) Ger Kovac (onze 2e vlieger, collega Ton, voor inzet en enthousiasme) Martin Barbier (voor zijn enthoussiasme en tips) Frank Hartog (verhelderende, prettige gesprekken (!) en tips) Ronald Kunenborg (voor zijn bereidheid een van de allermooiste Spitfires in NL ter beschikking te willen stellen. Helaas was er geen tweede van te vinden...) Henri Zikken (belangrijke tips die ons zeer op de juiste weg hebben geholpen!) Zonder dit forum en in het bijzonder de medewerking van bovengenoemde personen was het zover niet gekomen! Hartelijk dank! Voor de geinteresseerden onder jullie; vanaf 11 februari zijn we on-air op alle NL zenders. Tzt volgt het hoe, wat en wanneer, maar dat laat ik graag over aan de betrokkenen... Met vriendelijke groet, Boudewijn Visser Producer, Goldfish Films | |
|
| | #38 (permalink) |
|
Kijk, dat vind ik nu een interessante reactie uit het bedrijfsleven Laat vooral weten waar 'de Belgen' kunnen meekijken!
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
hebben jullie ook nog wat aan de film ( sky fighters) gehad?? Citaat:
__________________ www.rc-parachute.nl | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
De film geeft een goed beeld van hoe modelvliegtuigen zich gedragen op beeld. Heel zinvol dus. Verder heerlijk jeugdsentiment! Dank je wel! (en sorry dat ik je in mijn lijstje vergeten ben!) Groet, Boudewijn | |
|
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2003 Locatie: Mol Leeftijd: 39
|
__________________ http://www.t-birds.be |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hij is er maar druk mee, we houden je in de gaten Tom
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
mmmm op t webcammetje te zien zijn ze nog even druk met die kisten! Ik hoop dat alles slaagt en de bouwers/vliegers/filmproducenten er een leuk commercial en een leuke dag aan over houden! vanaf 11 februari zap ik even niet meer tijdens de commercials!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2003 Locatie: Mol Leeftijd: 39
|
Hoi, Leuk dat jullie gekeken hebben, mocht je me iets fout zien doen dan roep je maar heel hard... Morgen zal de cam bijna niet online zijn, maar donderdag en vrijdag kan je me de ganse dag bespioneren. Gaan ze deze reclame ook op de Belgische tv draaien?? Tot ziens Tom
__________________ http://www.t-birds.be |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Nee hoor, ziet er allemaal goed uit al kunnen wij natuurlijk niet in detail zien wat je allemaal aan het uitspoken bent Naja, hoop dat je op tijd klaar bent en wie weet loop ik je nog tegen het lijf tijdens de opnames Succes en bouw ze.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| spitfire |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |