![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Jammer dat de brik een ledenstop heeft
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Westervoort Leeftijd: 49
| De Brik heeft geen ledenstop; de Luchtmacht heeft ons gewoon een maximum aantal leden toegestaan..... Frank
__________________ Blue skies; happy landings |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
Aha, da`s nog steeds jammer, is er iets van een wachtlijst of dergelijke dat je weet?
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2003 Locatie: Mol Leeftijd: 39
|
Hoi, @ Jan: Inderdaad daar is spijtig genoeg niet de tijd voor...moet nu al enorm snel gaan. @ Arthur: Die film heb ik nog niet gezien, moet ik zeker eens een keer gaan huren, wel grappig ze gebruiken verschillende toestellen door elkaar...of ben ik weer aan het overdrijven. @ Han: Prachtig toestel ben je daar aan het bouwen...leuk hé zo'n webcam. @ Danny & Arvid: Er is besloten om de (foute) spinners te gebruiken en een andere schroef aan te schaffen 2 blad. @ Frank: Prachtige toestellen!!! Mk14? Welke schaal zijn deze? @ Berto: Klopt het zijn zilverkleurige toestellen, tja...jij als vaste bezoeker van de cam kan het weten hé. Inderdaad dat valt op in Nederland dat jullie mooie velden, startbanen hebben... Groetjes en tot kijks... Tom
__________________ http://www.t-birds.be |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Frank, Luchtmacht ??? die zijn toch weg !!!!!!! Ik ben wel eens wezen kijken (achter het hek hoor) verder mag niet, moet allemaal 14 dagen van te voren gemeld worden, maar daar wordt niet zo heel erg druk modelgevlogen, jammer is wel dat de Brik vele oude leden heeft die NIET vliegen en er is zekers wel een ledenstop. Bel voor de gein maar eens op en probeer gewoon lid te worden, LUKT dus NIET!!!!, ook al ga je niet eens vliegen, dat is mijn ervaring bij een poging mij aan te melden bij de Brik. Oeps ik was ff ofline |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Citaat:
(Of 6 of 7 of 4 of 3 of whatever . . . Of zie ik dan iets over het hoofd? ![]() jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. | |
| | |
| | #84 (permalink) |
|
Tja, misschien is het een "TE hecht" clubje Zou ook graag daar lid worden maar ja, zoals ik al zei is daar geen enkele mogelijkhied toe Ach wie weet over een paar jaar
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Westervoort Leeftijd: 49
| Citaat:
ik ben 'opgegroeid' op de vliegclub Zuid Ginkel (vanaf m'n 16e) en dacht ook dat het 'onmogelijk' was om op Deelen lid te worden, heb werkelijk vele jaren lang geduld moeten hebben om uiteindelijk lid te kunnen worden....... Frank
__________________ Blue skies; happy landings | |
| | |
| | #86 (permalink) |
|
Kijk dat geeft hoop
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| Citaat:
Grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 15 januari 2008 om 12:21 | |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Ik dacht dat je vroeger VOORGESTELD moest worden door een bestaand lid (of te wel de bekende kruiwagen), maar dat kan veranderd zijn. Ben er diverse keren geweest (om te vliegen , onder tussen ook al jaren geleden) en dat was gewoon op tijd aanmelden zodat je op de lijst kwam staan en dan was er geen probleem (de laatste paar keer was dat bij RvH) |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
|
Ja mooi Ger, dat je een film ster aan het worden bent Straks op de rode loper bij de de voorstelling van de film ![]() En niet langs je schoenen gaan vliegen Het is wel een mooi toestel als deze heel blijft, om in Oss te vliegen, Succes bij de opnamen
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor |
| | |
| | #90 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| Citaat:
Ik ben ook maar gevraagd. Zeekers een mooi toestel, maaaaarrrrrr isie niet van mij. Mag er alleen maar effe mee omhoog voor wat realistische camera shot's.(en heel houden uiteraard) Ga je weer zien op Pampa waarschijnlijk met paas. Grtz Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| spitfire |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |