![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Bouwen is voor mij 50 % van het plezier van modelvliegen | |||
| Ja, mee eens | | 52 | 86,67% |
| Nee, niet mee eens | | 8 | 13,33% |
| Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #316 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 december 2009 Locatie: Boskoop Leeftijd: 64
|
Een paar plaatjes van mijn doggie, het prototype van RBCkits, om dit draadje weer wat leven in te blazen. Wel leuk om te zien dat mijn ontwerpje nog redelijk veel aanhang vind. ![]() ![]() ![]() Max. Laatst gewijzigd door max z; 13 januari 2010 om 17:49 |
| | |
| | #318 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 december 2009 Locatie: Boskoop Leeftijd: 64
| Citaat:
Citaat:
Groeten, Max. | ||
| | |
| | #319 (permalink) |
|
Max, Blijft een donders leuk kissie zit met smart te wachten op het verdwijnen van de sneeuw, kan me Birddogje weer de lucht inHeb trouwens de Tipsy Nipper, Hawk en Pou du Ciel nog staan de Skyhawk moet ik nog bouwen maar de kit staat in iedergeval veilig. O ja heb ook nog de Paddle om te bouwen, is toch ook een ontwerp van jou. Zo en nu snel door aan die Bobcat want Max die moet toch echt een keer gaan vliegen. Ton | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |