![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Hm goed om te weten dat daar een moth staat.. Moet de mijne snel maar eens in orde maken ook
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Ik ben geen echte schaalfreak - daarvoor ben ik geen voldoend vaardige bouwer, en ook met andere modellen ga ik er altijd van uit dat alle optiek die niet zichtbaar is als het model op 10 meter afstand voorbij vliegt niet erg belangrijk is. Wat niet wil zeggen dat ik geen respect heb voor de mensen die heel erg scale bouwen; dat vind ik prachtig, maar ik heb er de vingers en het hoofd niet voor....
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Inmiddels het detail sheet ontvangen. Tot mijn verbazing staat er niks op over de bevestiging van de struts, wat op dit ogenblik mijn grootste onduidelijkheid is. Verder nog wel wat andere tips maar het meeste had ik zelf al uitgevogeld.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |