![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 november 2007 Locatie: vlieg bij RVB te Kaatsheuvel Leeftijd: 39
|
Hallo allemaal, Ik ben onlangs begonnen met de bouw van een F4U Corsair. Ik heb de tekeningen voor de Corsair besteld bij Nick Ziroli. De gegevens van de Corsair: Scale 2.25"-1' Wingspan 93" Length 72" Wing area 1650 sq/in Weight 28-34lbs Power 3.7 c.i. or larger. Het word de air-racer van Cook Cleland ![]() Patrick
__________________ patrick vliegt bij rvb kaatsheuvel Laatst gewijzigd door psnijders; 6 maart 2011 om 14:21 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Hoi Patrick, dat zal een plaatje worden Weet je al welke motor er op komt ? Eerste abootje heb je binnen Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 18 augustus 2008 om 19:45 | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Gr Patrick
__________________ patrick vliegt bij rvb kaatsheuvel | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hier nog een abbootje en kom maar op met die info, foto`s en weet ik wat nog meer
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
De verzendkosten van de tekeningen waren 15$ . Ik heb geen shortkit besteld omdat ik alles zelf zaag. Gr Patrick.
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ben inmiddels al begonnen met de rompspanten te zagen,de crutch is al klaar,en al div ropmspanten zitten al op hun plaats gelijmt. De foto's zullen spoedig volgen want ik heb me vorige week aangemeld als vriend van het forum zodat ik ook foto's kan plaatsen bij mijn bouwverslag. Gr Patrick
__________________ patrick vliegt bij rvb kaatsheuvel |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Zijn er mensen met ervaring met de retracts van Centuri Jet? Er is ook een setje retract van CJ dat dus bij de Corsair ingebouwd kan worden? De kwaliteit van Robart die is gewoon goed,maar ik ben een beetje nieuwsgierig naar de kwaliteit van CJ Gr Patrick
| | |
| | #12 (permalink) |
| ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het zijn wel veel foto's ineens maar dat komt omdat ik al was begonnen met de bouw voordat ik de foto's kon plaatsen. Gr Patrick
__________________ patrick vliegt bij rvb kaatsheuvel Laatst gewijzigd door psnijders; 27 augustus 2008 om 21:40 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Gr Patrick
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik de onderzijde van de romp moet in gaan dekken met 1/8 balsa en dit moet gebeuren tot aan de crutch(nul lijn) Zijn er tips mbt tot het gemakkelijk vervormen van het 1/8(3mm) balsa? Gr Patrick
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |