![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Abotje. Mooie kist, vooral de Rapide....
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Han gaat zeker voor elektro, zie maar z`n eerste post. Maar jij hebt zeker ook nog wel wat bouwtijd over Eric? dan maak jij hem met pruttelende 4 takts
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2004 Locatie: Nieuw vennep Leeftijd: 45
|
Bij voorbaat alvast veel bouwplezier! Ik zie op de foto's een prachtig kleurenschema, maar ook een type zonder de, voor de havilland, zo typerende elliptysche vleugeltippen. Is dit het type wat je wilt gaan maken, of gewoon een voorbeeldje? Enige jaren geleden is er in Aeromodeller een artikel geweest met bouwbeschrijving en (op bestelling) tekeningen van een Rapide. Misschien is het een idee om daar eens naar op zoek te gaan? Het was een 100% schaal model, met volledig cabineinterieur etc etc. Was toen gebouwd met 2 laser 4tact motoren ... Suc6 vast met de bouw, en ik ga het zeker volgen! Groetjes Guido
__________________ modelvliegen sinds 1980 indoor, freeflight, peanuts,en de laatste 25 jaren rc .En sinds kort een micro-heli....<zweet>. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2008 Locatie: Workshop. Leeftijd: 48
|
Hallo allemaal. Graag had ik jullie wat foto's laten zien van de bouw. Maar door wat grote fouten op de tekening. De maten komen niet goed over een met elkaar. En de vloer heeft 3 afwijkingen. Dus ik denk dat ik voor niets gebouwd heb. Nu moeten jullie even wachten. Vandaag even verder uitpuzelen. En morgen hout halen. Dan ga ik echt beginnen. Groeten HanDeBouwer. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 32
|
Vervelend voor je, Han. Ik weet hoe het is als je tekeningen niet overeenkomen met elkaar. Zonde van je tijd. Maar jij bouwt snel... Misschien haal je mijn Waco nog wel in met de Dragon, haha! Succes, en ik kijk uit naar je foto's!
__________________ Huidig project: WACO SRE 1/6 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Zo vanavond de romp met spanten uitgetekend op de bouwtafel. Dit gaat wel wat worden. Makkelijk he die papieren meters. ![]() Zo morgen het vervolg van de bouwmal. Groeten HanDeBouwer.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2008 Locatie: Workshop. Leeftijd: 48
| |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
|
Voorlopig lijkt het me heel lastig om hier tussenin te moeten werken . . . ![]() Maar jij weet doorgaans wel wat je doet, dus het zal wel deugen. Ik ben benieuwd! jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Hier het antwoordt.!! De onderbak en/of vloer voor de reizigers. Hier komt alle elctronica. Al is dat niet veel. Ontvanger, 2 servo's en wat stroom. Mooi weggewerkt straks. ![]() En hier moet die dan komen. Een beetje hoog maar waarom dat zien jullie later. ![]() Inderdaad zwevend. Tot de volgende update. Groeten HanDeBouwer.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer Laatst gewijzigd door Han; 9 oktober 2008 om 00:06 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |