![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2008 Locatie: Workshop. Leeftijd: 48
|
Zo het is 1 oktober. Tijd voor een nieuwverslag. De komende week ga ik weer beginnen. Om jullie alvast warm tedraaien hier wat foto´s van de echte. Hij wordt de zelfde schaal als de beech 1 op 5. En natuurlijk weer electro. En is voor mij ook een uitdaging want die houtje touwtjes heb ik niet eerder gedaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog even wat opruim werkzaamheden en dan beginnen. Oja zoals jullie zien ben ik HanDeBouwer geworden. Dit alleen in mijn bouwdraadje. Groeten HanDeBouwer. Laatst gewijzigd door HanDeBouwer; 18 oktober 2008 om 18:07 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hee Han, Echt weer een schoonheid wordt vast weer een top bouwverslag van je Binnenkort kunnen we dus weer van je genieten op de webcam Succes alvast.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 32
|
Geweldig! Ik vroeg me al af wanneer je zou beginnen. Ga het volgen!
__________________ Huidig project: WACO SRE 1/6 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
klinkt als een erg leuk project, abbo erbij
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Westervoort Leeftijd: 49
| Nee hoor PH in Blue heeft er ook een schaal 1:5, maar de Dragon Rapide is een werkelijk prachtige kist, mooie lijnen, inderdaad typisch de Havilland! Succes Han, uiteraard volgen we je! Frank
__________________ Blue skies; happy landings |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Echte schoonheid kent geen tijd ... Prachtige kist Han, bijzonder, elegant en eigenlijk een beetje vreemd Abootje erbij, dat wordt weer smullen. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 1 oktober 2008 om 16:02 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Same here Stevo
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Even googlen en voila : The de Havilland DH.84 Dragon Rapide was a British short-haul passenger airliner of the 1930s. Designed late in 1933 as a faster and more comfortable successor to the DH.84 Dragon, it was in effect a twin-engined, scaled-down version of the four-engined DH.86 Express. It shared many common features with the larger aircraft including its tapered wings, streamlined farings and the Gipsy Six engine, but it demonstrated none of the operational vices of the larger aircraft and went on to become perhaps the most successful British-built commercial passenger aircraft of the 1930s. Stevo
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |