![]() |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2008 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 45
|
He' Ramses, Nee echt snel gaat het niet. Heb het druk op mijn werk met het maken en ontwikkelen van dingen voor de velomobiel. Zie hier link... Velomobiel Quest en Wim Schermer: Spectaculaire uitkomst aerodynamische testen Dit is mijn blog, staan ook nog dingen op zoals spiegels met knipperlichten. Alleweder heeft weer een gelukkige eigenaar Heb een paar dingen gedaan, buizen frame in olijf groen gespoten en bevestiging voor het stabilo gemaakt. Hout frame komt het stabilo op te liggen, hout heeft zelfde ronding als buis van stabilo zodat het elke keer met er op zetten op de zelfde plek zit. . ![]() Heb messing buisjes in het stabilo gelijmd zo dat als ik het boutje aan draai niet bang hoef te zijn dat ik het koolstof buis stuk maak. ![]() Groet Jan... |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
|
Hoi Jan, heb met veel interesse je velomobiel ontwikkelingen gelezen! Mooie techniek en bouw, aerodynamica in pure vorm! Hier in Eindhoven zag ik er eentje geregeld rondrijden op het fietspad langs het High-Tech Campus, zo`n gele Quest(?). Ook je DVIII wordt trouwens prachtig!! Succes en veel plezier met beide hobbies, Groeten, Ramses |
| | |
| | #110 (permalink) | ||
| Lid sinds: 29 december 2009
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #114 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Depron 1:12 Fokker DVII voor erbij? Christian Steinmann's RC-Page Aldaar ook een normale en een 1:4 DVII
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #115 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
/* Oops. Wrong planet. */
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |