![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
een 9 cilindr van seidel die hadden ze vroeger maar die maakte ze nietmeer nu een nieuwe dus waar te zien meschien wat voor mijn d21 maar ik wil nogsteeds weten waar ik tekeningen kan krijgen voor de gnome |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
| Citaat:
Kijk hier maar eens op!!!!!!!! http://www.seidel-triebwerke.de/deutsch/inhalt.html Mvgr Hans Laatst gewijzigd door hannesie; 11 augustus 2009 om 22:17 | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 november 2006 Locatie: echt Leeftijd: 62
| Citaat:
wat hier gebouwd wordt is geen 9 maar 7 cilinder gr. jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 november 2006 Locatie: echt Leeftijd: 62
| Citaat:
ik zou het niet weten , ik heb zelf een 7 cil van de tweede generatie ik vind hem er beter uitzien (gegoten carter ) de nieuwe seidels worden nu in verweggisstan gemaakt , ik dacht india , of dit de kwaliteit ten goede komt ???? leveren schijnt ook al een probleem te zijn naar ik hoor van duitse modelvliegers gr. jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Ja dat klopt dat ze in india worden gemaakt(heb dat op hun side gelezen). Ze geven wel 3 jaar garantie op de motoren mits goed behandeld!! Ga over een tijdje is info opvragen over de levertijd e.d van de 7 cilinder als de 1/4 schaal Sopwith triplane zover is dat ie erin gehangen kan worden(ben helemaal verslaafd aan zo'n motor geworden om die aan te gaan schaffen). Wat is trouwens het brandstof verbruik van zo'n motor Jacques? Mvgr hans |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
jep erg mooi blok maar echt zuinig zijn ze niet ik weet van yke dat de 70 cc 7 cilindr in ongeveer 15 minuten iets van een liter metanol verstookt en das niet goedkoop nie dat spul jammer dat de rotaties maar 7 cilinders zijn een 9 is makelijker te maken schijn met de schhalverdeling op een vreesbankt temaken te hebben en de echte was ook een 9 |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 mei 2005 Locatie: Kruikenstad Leeftijd: 38
| Citaat:
Grt, Gerald | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Citaat:
Is inderdaad allemaal wel een beetje geleuter, ja . . . ![]() jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |