![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 46
|
Vandaag 6 juni 2009 mocht ik een bijeenkomst van Phantasy in Blue in Deelen bijwonen Er waren prachtige kisten te zien er er werd ondanks de stevige wind toch nog door enkele dappere vliegers gevlogen Wat een vakmanschap is daar aanwezig zeg! ![]() Wat meteen in het oog sprong was hetvolgende: (graag kwijldoekjes bij de hand ![]() ![]() ![]() Een 350cc Bentley Rotary schaal 1 op 4! Wat een geduld en vakmanschap om zoiets zelf te maken is hier voor nodig! Met geluid erbij huiveringwekkend echt (naam van de bouwer is mij ontschoten Tevens wat nieuwe plannen gezien voor modellen die voorzien gaan worden van echt werkende rotary's..... Take it away Jacques Groeten, Ralf |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 46
|
Naast al het andere moois ook nog deze gezien: ![]() De Koolhoven FK43 met Saito 1.20 van Robin van Rossum Hij was tevens èèn van de dappere vliegers ondanks de harde wind En deze: Als ik het goed heb een Lockheed L12A met als krachtbronnen 2 stuks Laser 200V twins (wat een geluid, HEERRRRLIJK!) ![]() Stef van der Steen verruilde het warme Curacao even voor het koude Holland (kon hij de kist gelijk even meesterlijk invliegen) ![]() En de inbouw van de Laser Hier een filmpje: (hoe krijg je dat you-tube beeldje te zien??) Mooi hè? Sorry, moest dit even plaatsen, zijn wel geen rotary's zoals de titel vermeldt maar zeker de moeite waard dacht ik zo Groeten, Ralf Laatst gewijzigd door strutter; 6 juni 2009 om 22:33 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2006 Locatie: Zoetermeer
| Citaat: |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 50
| Citaat: Misschien willen ze wel een of twee man afvaardigen op de 25juli
__________________ Must go, Zaterdag 5 mei 2012 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 7 juli 2012 Dawn Patrol terrein GMVC | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2006 Locatie: echt Leeftijd: 62
|
hallo, zoals ralf al zegt gaan we (rie , hans , ger en ikke) aan de bouw van een nieuwe brik van van meel beginnen , de brik was het eerste vliegtuig van de lva zie foto ![]() hans mulder en ger nelissen gaan de rotary motoren bouwen. rie en ik de brik en tevens een fokker EIII 1/4 om ervaring op te doen met de rotay er worden 2 st. Rotary gebouwd 1 x pusher voor de brik en 1x normaal voor de EIII. hier enkele foto's van het begin aan de motoren ![]() ![]() ![]() ![]() als weer foto's zijn zal ik ze hier plaatsen gr. jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
ik weet een site daar hebben ze 1/3 gnome en le rhone rotatiemotoren maar ze reageren niet echt op berinchten das wel erg jammer wat mooi is aan de le rhone is dar hij maar 1 stoterstang heeft die zowel de in als uitlaatklep aanstuurt pus and pul best een erg mooi staaltje tegniek zo een motor zou erg goed staan op een 1/3 pup |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
gr. jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Geweldig stukje vakwerk jongens ben benieuwd naar de vorderingen van deze projekten. Vanaf deze zijde al veel suuces gewenst.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
hallo , hier nog wat foto's over de vorderingen van de rotary engines ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoals je ziet begint al aardig op een motor te lijken gr Jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |