![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Franeker Leeftijd: 34
|
Ik ben zojuist weer even verder gegaan; ik heb het kielvlak gedemonteerd (=Dremelen en zagen Dit viel nog niet mee, omdat er een deuvel én een dikke koolstofstaaf door het kielvlak de romp in loopt. Normaal gesproken wordt deze met een splitpen geborgd, maar de vorige eigenaar dacht er goed aan te doen om óók dít met Epoxy vast te lijmen! ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! Laatst gewijzigd door jolmer; 26 mei 2010 om 18:35 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Haha slopen is ook een vak. Maar het leukste gaat nog komen. Het opnieuw opbouwen. Succes er mee blijf je volgen. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Slopen valt nog niet mee, inderdaad! Ik heb alle wieldeuren ook maar gedemonteerd, omdat deze niet correct uit de romp zijn gezaagd; ik heb me door een expert ( Daarna heb ik ook een aantal spanten (die worden vervangen door een aantal andere, ter voorbereiding op het schaal landingsgestel) uit de romp verwijderd: Zie hier het resultaat: Ik heb ook de spanten waar de motor uiteindelijk op gemonteerd wordt verwijderd, op het hoofdspant na; daar zijn de vleugels op uitgelijnd en levert wel érg veel werk op wanneer ik ook deze vervang... To be continued! ~The Demolition Squad (Jolmer)
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! Laatst gewijzigd door jolmer; 26 mei 2010 om 18:36 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Mmh, ik heb zo'n idee dat een nieuwe bouwen eenvoudiger was
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ik denk dat ik, na het afronden van deze kist, wel redelijk wat bouwervaring erbij gekregen heb! ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Inderdaad, enigszins verontrustend dat je ze daarvoor aanziet... ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 september 2004
| Citaat:
__________________ Geweven glasdoek 170 gram/m2: in overvloed... 'Woorden....zien het ongeziene' | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 oktober 2005 Locatie: sneek Leeftijd: 48
|
Komen er ook flares in zoals in onderstaand filmpje? YouTube - Wild Crzy Angel Decoy - HEP67 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |