![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 49
|
Het weer laat nog steeds te wensen over met het gevolg genoeg tijd om kleine klusjes op te pakken, zo zie je maar weer elk nadeel heeft z,n voordeel. De meters maar gemaakt, vreemd is dat Proctor de tachometer niet meeleverd of bespreekt, terwijl deze prominent aanwezig is in de cockpit. Dan maar zelf wat in elkaar knutselen. ![]() ![]() De lamellen tpv de radiator is een leuk klusje, hoewel ik een beetje tegen al het extra gewicht aan hik, radiator 190 gram en de lamellen 80 gram en dat allemaal achter het zwaartepunt. ![]() De lamellen zijn nu nog beweegbaar door gebruik van de hendel. maar misschien zet ik de boel wel vast, heb het niet zo op losse rammelende onderdelen.
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #155 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
| Misschien is lageren in een kunsstof busje een optie tegen het rammelen? Citaat:
Laatst gewijzigd door WV; 15 september 2010 om 22:34 | |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Guest
| Ben ik niet helemaal met je eens. Als je ziet wat je met verf kan doen, dan is het zels mogelijk dat je uiteindelijk het verschil niet eens ziet. Ziet er weer schitterend uit Alexander. Maar als de radiator zo zwaar is, waar heb je hem van gemaakt? Gr. Teus |
|
| | #159 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
| Citaat:
Voorbeelden te over hier op het forum!
| |
| | |
| | #160 (permalink) |
|
De "radiatorbuisjes" zijn van massief aluminium en ja ik heb ze er allemaal in gedaan alle 362 stuks Joris heb je al reactie op je vraag gehad die je op de RCSCALEBUILDER heb gesteld , of weet je al een mooie oplossing? Ik zit zelf nog te dubben hoe ik de verbinding wil maken van de struts met de vleugel, zoals het nu getekend is gaat hem niet worden.
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 juli 2006 Locatie: Haaksbergen
|
Ik heb nog niets gezien aan antwoorden op mijn servo-vraag. Ik heb wel zelf wat bedacht. Ik zal proberen vanavond dat te fotograferen. Bij deze dus: Laatst gewijzigd door vangrafhorst; 16 september 2010 om 22:17 Reden: foto toegevoegd |
| | |
| | #162 (permalink) |
|
Joris hoe wil je het een en ander met elkaar verbinden? Heb jij al de vleugel verbinding van de struts met de vleugels gemaakt? Hier de echte aan het werk YouTube - Albatros D.Va -- WW1 Aircraft
| | |
| | #163 (permalink) |
|
Ik heb nog een "gek" gevonden die er een schaal 1 : 2 aan het maken is. 1/2 Scale Albatros DVa Je hebt altijd baas boven baas
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC Laatst gewijzigd door mao; 17 september 2010 om 22:49 |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 juli 2006 Locatie: Haaksbergen
|
[QUOTE=mao;1827078]Joris hoe wil je het een en ander met elkaar verbinden? Heb jij al de vleugel verbinding van de struts met de vleugels gemaakt? Ik weet het nog niet. Ik heb de onderste vleugels al wel min of meer klaar. Ik ga me vandaag of morgen over het bovendeel buigen. Ik denk dat ik je idee van splitsing ga opvolgen. Aan de andere kant, het is "maar" 2,5 meter lengte... |
| | |
| | #165 (permalink) | |
|
[QUOTE=vangrafhorst;1827132] Citaat:
De vleugels zijn in hout bouw af, als ik de bevestigingen af heb ga ik me verdiepen aansturing van de rolroeren. Het splitsen van de boven vleugel heeft ( buiten dat het geen lap is ) als grootse voordeel dat het opbouwen stuk eenvoudiger is ( afgekeken van m,n Pup ) en de bevestigingen minder slijtage gevoelig zijn, en dus betrouwbaarder.
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| abonnement |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |