![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 49
| Citaat:
ps. de Dubro wielen zijn net ff te klein, vrees dat ik verder moet zoeken
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| ![]() ze (ik neem aan dat ze van Proctor zijn ) zijn wel erg mooi, zonder dat ze al zo lang in de kast liggen
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
O ja ik ben nog op zoek naar dit boek Mikesh, Robert C. ALBATROS D.Va: German Fighter of World War I. , heb hem al 2x besteld via een internet boekhandelaar en 2x dit als reply ontvangen ;The book was sold to another person previously. th
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2006 Locatie: zoetermeer Leeftijd: 39
|
Alex, kwam hem tegen op ebay : Albatros D.Va German Fighter of WWII book 1/72 1/48 New - eBay, Nonfiction Books, Books. (Eindtijd 13-aug-09 23:16:54 CEST) je hebt tot morgenavond/middag Eelco
__________________ Veni, vidi, velcro. I came, I saw, I stuck around |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
@Eelco, thanks voor de moeite, ik heb meteen en bod gemaakt en nu maar afwachten. @Joris, je krijgt in ieder geval wel stomend water in je hobby kamer.
| | |
| | #37 (permalink) |
|
o ja, ik moet nog en keer naar Antwerpen daar staat een replica http://www.stampe.be/nederlands/albatros.html
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC Laatst gewijzigd door mao; 28 augustus 2009 om 23:37 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| ![]() Het is al een tijdje stil, maar ik heb zeker niet stil gezeten. Hoewel het nog en week of 4 a 6 duurt voordat ik alles binnen heb, zijn de voorbereiding in volle gang. Zoals het er nu uitziet word de Albatros als boven afgebeeld ( maar dat kan best nog veranderen in een jaar) vlieger was Max Ritter von Muller. De documentatie is compleet, boeken gekocht via ebay (thanks Eelco voor de tip) Bouw foto,s op DVD gekregen van een Amerikaanse bouwer Wielen ook maar bij Proctor besteld En uiteraard heel internet afgestruind naar foto,s en achtergrond informatie Het enige wat ik nog zoek is een mooie Laser300V
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2008 Locatie: Noord Holland Leeftijd: 53
| Citaat: Voor de liefhebber heb ik ook nog deze wielen 1/3 schaal 237mm diameter, gewicht incl. verpakking 1150gram. ![]() Groet Peter |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 juli 2006 Locatie: Haaksbergen
|
Je hoopt in 2 jaar dit te bouwen. Dat is best wel rap, als ik de amerikaanse discussisite lees. Mij gaat dat zeker niet lukken. Ik hoop ook met een paar weken te beginnen, de hobbyruimte is nog niet helemaal klaar. Ga je eerst het hout "stainen" ?
|
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Als je met stainen het afwerken van de houten zijpanelen bedoelt, nee Zo wil ik het dus niet , mij te netjes ![]() Ik ga meer voor het doorleefde, zoals deze
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 juli 2006 Locatie: Haaksbergen
|
Nee, ik bedoel eerst al het hout van een laaf "beits"voorzien, waardoor het de kleur van het oorspronkelijke hout aanneemt. Kijk maar eens op de rcscalebuilders.com site in de daardjes van de Proctor kits.
|
| | |
| | #44 (permalink) |
|
De romp zal wel gebeitst moeten worden om een mooie donkere kleur te bekomen. zie YouTube - How to Stain Wood Is natuurlijk ook afhankelijk van de mee geleverde hout.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| abonnement |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |