![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battūm), nabij Deventer Leeftijd: 16
|
Hallo, Hier op het forum heb ik nog niet de B-25 Mitchell van Graupner voorbij zien komen! Meneer Flierman heeft in ieder geval zojuist een hele mooie gebouwd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een hele wirwar van draden: ![]() Meneer Flierman is er ongeveer 2 - 3 weken mee bezig geweest, hij bouwt langzaam maar zeer precies en de Mitchell is echt heel mooi geworden. Een maiden is nog niet gemaakt. Het toestel is zeer op schaal, en uitgerust met flaps en ook poppetjes in de cockpit en gevechskoepels. Ook aan de mitrailleurs is gedacht. Ze zou moeten vliegen met: 2x 40A Turnigy regelaar 2x Diamond 35/36 outrunner 2x 9x6 prop 1x Ikarus 3s1p 5000 mAh 25C lipo 6x HiTech HS-65HB servo 1x Diamond D60 servo (neuswiel) Spanwijdte: 1590 mm Lengte: 1200 mm Vleugeloppervlakte: 44,5 dm2 Gewicht: 2900 gram Wij houden u op de hoogte over de Mitchell. Volgens Meneer Flierman is de gebruiksaanwijzing ronduit slecht, maar op internet zijn genoeg andere tips en handleidingen te vinden. Het meeste werk was om de motorgondels op de vleugels te krijgen, dit past allemaal heel precies. Om het zwaartepunt (+- 85 mm vanaf de voorkant vd vleugel) goed te krijgen zit er nog een 180 gram lood in de neus. Ik ben benieuwd naar reacties en evt andere ervaringen met dit vliegtuig! Groetjes!
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter Laatst gewijzigd door Coenair; 3 januari 2010 om 12:44 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| b-25, b-25 mitchell, b25, graupner, mitchell |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |