![]() |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2005 Locatie: Vught Leeftijd: 42
|
Wordt er een nieuw draadje geopend voor de Pipermeeting of gaan we gewoon door? Ik zal draadje niet openen als deelnemer, is meer iets voor de organisatie. Anyway, ik ben erbij met twee Pipers alhoewel ik de flyin vorig jaar ook erg leuk vond. Ik kom in iedergeval vliegen dat weekend. Met vakanties dit jaar geen probleem.
|
| |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Leuk! Weer een Piper-meeting. Ik zal er zijn met een Goldberg Piper met elektro-aandrijving en een Piperle.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen Laatst gewijzigd door N.P.S.; 1 december 2010 om 20:21 |
| |
| | #108 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
hhhhmmmmmmm ik zou natuurlijk n nieuw draatje kunnen openen, maar we kunnen ook gewoon hier verder gaan wat is het beste?? ik kan de datum zo veranderen in mn eerste post geen probleem wat doen we zal ik even n nieuwe aanmaken?? mvgr johan snijders |
| |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Alles overzichtlijk bij elkaar houden en eventueel de titel aanpassen. Voor nieuwe deelnemers zijn de foto's en verslagen van vorige meetings dan makkelijk in te zien.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| |
| | #110 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
ik ga dit draatje sluiten om de boel overzichtelijk te houden fotos van de vorige meeting kunnen in het nieuwe pipermeeting draatje bekeken worden ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 1 december 2010 om 22:59 |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |