![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Zoals de titel al aangeeft organiseren we in dit weekend een gezellige Fly-In met kampeermogelijkheid. Op zaterdagochtend gaan we eea opbouwen, maar kamperen kan al vanaf vrijdag 12 uur. Er kan dan al volop gevlogen worden. Op zaterdag is er een BBQ en op zondag de hele dag vrij vliegen 'op de knijper'. We vragen ontheffingen aan voor het kamperen en voor de nodige decibels. (voor de goede verstaanders...) Laten we er een leuk en gezellig weekend van maken! Misschien ook leuk om een draadje op te starten van wie er gaan komen. (kopieren en plakken en je eigen naam erbij zetten) - Milan en Frank, toestellen nog tbs, kanaal 67 en 71, kamperen: tbs. BBQ:2x Wie volgt? Inmiddels hebben we een poster: Frank Laatst gewijzigd door Frank Stevens; 12 juli 2010 om 22:41 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Spijtig, valt helaas samen met F3A én F3A-X........
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
Ik vlieg geen wedstrijden dus ik zet hem op de agenda. kanaal: 2,4 Vliegtuig: Waarschijnlijk de 2,8mtr Yak of de 3,16mtr Pattywagstaf
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. Laatst gewijzigd door jvenant; 25 februari 2010 om 12:36 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Normaal staat hier ook Duitsland (Wursellen) in de planning dat weekend , maar toch eens in de groep gooien om naar Weert te gaan dit jaar. wederdienst) |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
| Citaat:
tussen de Geier bouwactiviteiten heb ik nu ook nog een Serval zo goed als klaar. Dat mocht ook wel na 2 jaar afwezigheid na de bolletjestruicrash... Ik zie jullie wel verschijnen. Grtzz Frank | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hmm, speciale datum... Staat bij mij ook al Wurselen en zelfs Brecht (Belgie enkel zondag). Maar ook zwevertreffen bij onze eigen club. Maar als Eric nu ook al verkiest om niet naar Wurselen te gaan, tja, dan ga ik twijfelen... Alhoewel, vosje en Jol gaan weer wel (denk ik toch). Hmmm, toch nog even over nadenken en zien wat pa gaat doen ! Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 mei 2003 Locatie: Breugel Leeftijd: 25
| Citaat:
Maar is het een groot opgezette flyin, dus met publiek enzo? | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 december 2005
| Citaat:
Wij zijn op een andere veld : Mfg-Porz e.V. Afgelopen 2 jaar geweest en jojo wilt er weer naar toe. gr vosje en jojo | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Bas, hij ligt klaar om te folieen. Ik heb al een rol cobaltgele folie ingekocht. Twee avondjes en hij is klaar, dus voor eind augustus moet te doen zijn. We maken wel wat reclame in de blaadjes dat er een fly in wordt georganiseerd, maar het zal niet zo druk worden als op een vliegshow. (die komt in 2011 Het belangrijkste zal zijn: de gezelligheid, netwerken, socializen, chillen, veel vliegen en vooral gene stress! Cu in Weert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |