![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 mei 2005 Locatie: Best
|
Ik denk dat Pieter die lokroep in die andere tent liever hoorde,maar nu weet hij niet wat hij bij ons gemist heeft. ![]()
__________________ Wonderen doen we meteen Het onmogelijke duurt iets langer. http://www.rc-parachute.nl |
| |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
niets gemist hoor en die lokvogel sliep al maar als ik jou brak koppie zag dan heb ik de laatste uren van de zaterdag gemist maar jij de eerste uren van de zondagmorgen maarrrrrrrrrr het was weer supergezellig stond om 8.20 heerlijk te genieten van japio met de sprint want die hebben de meesten gemist gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2008 Locatie: Emmen Leeftijd: 47
|
Ja ik werd er wakker van. Lag lekker in dromenland in de legertent. PS: heeft iemand een cockpit kap voor een trojan over? Er waren dit jaar weinig ongelukken met al die Trojans.
__________________ Calmato 40 (flightline), Sig Piper J3(hangaar), Parkzone Trojan (hangaar) |
| |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
gevloerd jaap? naar mijn idee werd jij daar heel voorzichtig neergelegd want als je door die vent gevloerd was hield jij je armpjes niet meer omhoog zie je komend weekend weer (de senseo staat klaar) gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |