![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Hier een kaartje wat we hebben opgesteld voor het de vliegsituatie rond om het veld in Odoorn. No fly zones, landen en vliegen. In tegenstelling tot Jaaps nijvere bijen werk (wederom dank!), is ons vlieggebied groen... laat daar geen verwarring om ontstaan... en mag in dit groene gebied naar hartenlust rond gefladderd, gestart en geland worden. Gebied met koei'n is no go.. anders wordt de melk zuur, de kaas bedorven en de eigenaar zéér ongelukkig. De diagonaal van ons veld is +150 meter! Dus totaal een aardig bereik! Laatst gewijzigd door H.B.Busking; 2 september 2010 om 13:33 |
| |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Hé Patrick. En dan voor zaterdag ook nog de wind uit de noordoost hoek, dus lekker van diagonaal links landen en starten, kan niet beter. Belooft een super vlieg weekend te worden, neem m'n ouwe vliegkennis ook mee, Bart B, kan hij bijpraten met z'n ouwe vliegvrienden. Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 2 september 2010 om 18:04 |
| |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
de sleurhut staat er en het veld ligt er keurig bij de mannen zijn met de laatste loodjes bezig het zal mooi weer worden dus waar kan het nog aan ontbreken vliegen vliegen en nogeens vliegen gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
Jullie hebben toch wel die mensen v die snoepies helemaal achteraan gezet he Gr Japiooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 35
|
Ik ben er klaar voor ik heb 4 vliegende modellen mee en een paar statiece Ook mijn busje cq mijn home away vrom home is er helemaal klaar voor Ik kan haast niet wachten Ik kijk al maanden uit naar dit weekend Tot morgen op odoorn |
| |
| | #51 (permalink) |
|
Ik wil ff degene die via Zwolle naar Odoorn rijden ff waarschuwen dat er op snelheid wordt gecontroleerd aldaar. Gr Japiooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2007 Locatie: Seek and you will find Leeftijd: 39
|
Hoi, Zijn die koeien nu allemaal kassie weilen? Ze liggen allemaal op z'n kant. Ik ben er ook bij en kom vanavond met het mobiele huisje. Echter neem ik deze keer geen Christen Eagle mee. Het zal een stuk rustiger zijn. Greetz, Thierry |
| |
| | #55 (permalink) |
|
Echt wel niet 1x ni 2 x meestal wel raak bij Hoogeveen maar ik weet nu waar ze staan bij Hoogeveen de snelweg op, zul je vandaag zien dat ze ergens anders staan die gasten Gr Japiooooooooo
| |
| | #58 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2005 Locatie: Valthermond Leeftijd: 44
|
Aaldert, mooie fotos . ben net wakker ,het eerste nachtje odoorn zit er weer op ,en het is super gezellig. we gaan er weer een mooi weekend van maken. remke
__________________ ik kan maar met een tegelijk vliegen. |
| |
| | #60 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Aldert! Stoerrrrrrrrr! Schitterend gaat dat met de heli. Die mooie camerapod doet goed zijn werk! Zouden eigenlijk een paar starts gefilmd moeten hebben... of heb je dat ook al gedaan? Indrukwekkend hoor! Groetjes Bas |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |