![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
Ja Vlieg, ik wil zolang mogelijk morgen genieten van jou aanwezigheid op het veld ![]() Gr Japiooooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
|
Heren BLC-ers, Wat hadden jullie het voor elkaar vandaag. Dank jullie wel! Wat mij betreft: BLC, the place to be!
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 mei 2005 Locatie: Best
|
Het was weer een prachtige dag alles liep op rolletjes we hebben ook goed genoten van alles wat er weer rond vloog vandaag en het mag dan ook gezegd worden GEEN wachtrijen vandaag. BLC bedankt voor de fijne dag en tot volgende week voor de parawedstrijd. Mvg
__________________ Wonderen doen we meteen Het onmogelijke duurt iets langer. http://www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2004 Locatie: Loon op Zand, Vlieg bij RVB te Kaatsheuvel Leeftijd: 41
|
Helaas kon ik niet komen door een feestje vanmiddag (daar was al 2 keer eerder verzuimd vanwege onder andere deze meeting, dus daar moest ik toch echt naar toe). Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad! Goed om te horen dat er geen wachtrijen waren!! Waarschijnlijk ben ik er volgend jaar weer bij. gr. Alex |
| | |
| | #157 (permalink) |
|
TaTAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben ook weer thuus, degene die niet vandaag is wezen vliegen bij de BLC die heeft wat gemist, het was een super goed georganiseerde meeting en echt toppie gezellie. De vluchtleiding werd verzorgt door Frank, die had het helemaal onder controle, die stond soms te wachten op kisten die wilde vliegen, er kon dus volop gevlogen worden. ![]() De catering werd door de leden zelf verzorgt en alles werd met liefde gebakken. ![]() Mijn speciale dank gaat uit naar Lianne, die bakte mijn stukjes vlees, wel met heelveel liefde, erg lekker mmmm je bent een toppertje!!!!!! ![]() Alles keurig verzorgt ![]() ![]() En wat dacht je van deze barman helemaal toppie gedaan man ![]() En schaatser ![]() BLC hartelijke dank voor jullie gastvrijheid en alleen maar lof over jullie en de complimenten van deze kant en graag tot volgend jaar GR Japioooooooooooooo TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 5 juli 2010 om 02:51 |
| | |
| | #159 (permalink) |
|
Ja en ??? ![]() Desie en die andere ?????? ahum jullie weten wel, IK KEN ZIJN NAAM NIET UIT MEN BEK KRIJGEN ![]() Dat zooitje ongeregeld was er ook weer en jawel in hun VIPtent AHUM KUCH KUCH ![]() Ook waren er HANGOUDEREN aanwezig die zie je ook overal tegenwoordig ![]() Ze zitten ook soms, dat dan wel weer. ![]() ![]() De volgende foto's zijn door Jan den Hartog gemaakt toppie Jan, bedankt dat wij ze mogen gebruiken ![]() Hoe werkte die cam ook alweer ERICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 5 juli 2010 om 02:45 |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Ja ook ik heb het weer geweldig naar mijn zin gehad. Lekker gevlogen, met de funcub en de D-18 Organisatie was erg goed en de BBQ zoals we hem kennen van de BLC (ook heel goed) Organisatie bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb gezien dat Jan dH ook al foto's op het net gezet heeft 2010_07_04 Fly-in BLC Hulten - Windows Live Bedankt Jan
__________________ Kennis is ook niet altijd alles |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Wat een TOPDAGis het geweest. Super weer en organisatie. Heb zelf 11 vluchten gemaakt. Wie niet genoeg heeft gevlogen jammer maar eigenschuld. Blc bedankt en tot volgend jaar. Han. |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2007 Locatie: venray Leeftijd: 40
|
frank hoor dat alles toppie is verloping ,jammer dat ik er dit jaar niet bij mocht zijn....als je begrijpt wat ik bedoel kun jij ook niets aan doen dat respecteer ik . kom volgend jaar graag vliegen en volgens mij was de mais aan de linkerkant van het veld ook lager als vorig jaar net als in son en breugel daar kon je ook perfekt binnenlanden,,,,,,...@han,john,alex etc tot zondag .....
__________________ www.mcvenus.nl |
| | |
| | #165 (permalink) |
|
De filmpies van mij zijn toch wel aardig gelukt, ik zal de leukste stukjes eruit proberen te halen, ik ban daar niet zo'n held in namelijk Gr Japiooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |