![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Ger neemt toch wel een blussertje mee He!!!!! Ben druk bezig met een nieuwe aandrijving in de lapidar. Als alles volgens plan verloopt vliegt die zondag weer. Als het geen 35 graden +++ wordt. He vlieg geniet nog effe van de rust. Net als afgelopen zondag. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ik ga dit jaar ook eens afkomen van uit ons Belgenland. Want na de helimeeting in 2009 ben ik helemaal weg van jullie prachtige club. Voor mee te vliegen moet je daarvoor inschrijven? (ja heb nog niks gelezen ben op mijn werk) grtz
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
|
Hoi Frank, mijn komst wordt steeds meer twijfelachtig, vrouwlief heeft zeer waarschijnlijk, voor ons samen, andere plannen voor komend weekend. groetjes, Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
@Lt.Lowenfast ik moet mij helaas afmelden wegens omstandigheden (vervoer) plotterwelt had de outo vol dus gaat het mooie feest over als ik voor 4 julli nog wat geregeld krijg kom ik alsnog ok!!! mvgr johan snijders |
| | |
| | #130 (permalink) |
Tis ook altijd wat. Han.
| | |
| | #132 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2010 Leeftijd: 32
|
Jaap kan ik met jou meerijden???????????
__________________ WWW.WIJWILLENSNOEP.NL |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2007 Locatie: Poortugaal Leeftijd: 46
|
He jaap kan ik ook met jouw meerijden? serge en jaap jullie hebben pb ??? ![]() Han ik neem de blusser mee als ik mee kan rijden .Misschien kom ik wel als vrijwillige brandweerman |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |