![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dat word een interessante giles john !
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Weer een hele mooie kist, vliegveld wordt wel klein zo in Son, YouTube - Weimo maiden John van Gastel Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2007 Locatie: venray Leeftijd: 41
|
Heb me vanavond een nieuwe yak 74"gescoord word wel nachtwerk maar die gaat straks de lucht in heb nu even pauze.......
__________________ www.mcvenus.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Zal er wel niet om 10 zijn maar die yak gaat vliegen straks....
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Nog 1 balsboardje maken en dan slapen maar ben erbij morgen grtz harold
| | |
| | #36 (permalink) |
|
HEREN VAN MVSB SON EN BREUGEL BEDANKT VOOR DE GEZELLIGHEID WAS ECHT SUPER VANDAAG BBQ CATERING ETC..... JOHN EN LEDEN ALLES GOED GEORGANISEERD EN NOG BEDANKT AAN DIEGENE DIE MIJ TWEE SERVOSCHROEFJES HEEFT GEDONEERD......... WEL DONE OP NAAR DE MEETING VAN 2011 ZIE ALLE E-VLIEGERS GRAAG TERUG DE 11E JULI IN WELL.....Welkom op de nieuwe Website van Model Club Venus! FLYER IS AANWEZIG OP JULLIE CLUB.....IK WACHT OP DE FOTO'S
__________________ www.mcvenus.nl Laatst gewijzigd door haroldvk; 27 juni 2010 om 23:37 |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
Hier sluit ik mij volledig bij aan, heerlijke vliegdag. tenminste een flyin zonder dat bekrompen gedoe met een vliegschema. gewoon lekker vliegen wanneer je zin hebt en lekker ouwe hoeren met elkaar. PS Thierry die standaard bougies bij een DLE zijn echt bagger, dus weg met die zooi ...........LOL Citaat:
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Leeftijd: 19
|
Zo... dat was gisteren weer een uitstekend dagje vliegen. Om 9:30 moesten Mart en ik nog even puzzelen om onze twee F3A bakken inclusief toebehoren in de auto te krijgen. Zie onderstaande foto. ![]() John demonsteerde zijn vliegkunsten met o.a. de elektrisch aangedreven 2,6m Sukhoi. ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Ik hoorde dat Peter een nieuw vriendinnetje had... ![]() Happy faces.... Mart (rechts) en ik (links). ![]() Graag bedank ik de mensen van de organisatie voor deze gezellige dag. We hopen er volgend jaar weer bij te zijn! Groet, Julius Laatst gewijzigd door Julius Monchen; 28 juni 2010 om 19:06 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |