![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Even een draadje opstarten. En de datum vastleggen in dit forum. Nadere gegevens volgen nog, maar dat we piloten nodig hebben, dat moge duidelijk zijn. Edit, hier is de website: MBC Weert - Airshow - 3 Juli 2011 Velen weten zich de show van 2004 nog te herinneren. Dus we gaan er weer voor! Grtzz Frank Laatst gewijzigd door Frank Stevens; 18 maart 2011 om 18:19 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
|
hier 1 a 2 piloten !!! hA HA HA . GEGROET
__________________ Rechtdoor vliegen is een kunst !! http://www.mvcsunflyers.nl/ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hey Frank, jammer, maar dit is meestal onze vakantieperiode. Op het moment dat het vast zou staan dat het dit jaar later is, dan schrijf ik me nog in ! Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2010 Leeftijd: 32
|
wij zullen er ook bij zijn
__________________ WWW.WIJWILLENSNOEP.NL |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2006 Locatie: Groot Ammers Leeftijd: 32
|
Frank, ik wil heel graag komen, (samen met mijn broer Flying Davy maar die had je al via pb gesproken begreep ik) hopelijk heb ik tegen die tijd mijn Phoenix Rainbow sleepkist klaar. Nu maar hopen dat mijn vrouw niet heel erg kort op die datum moet bevallen, die is 23 Juni uitgerekend.
__________________ Ik gebruik nooit Google, mijn vrouw weet alles. Landcapes by Jesse de Boom, on Flickr |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Hoi Jesse, familie gaat altijd voor. Maar wie weet hoe de vlag er op 3 juli bijhangt. Een sleepkist erbij is altijd leuk. Kun je mooi meedoen met Geiers slepen die we vorige winter hebben gebouwd in clubverband. Overigens, we zijn ook van plan om het oerhollandse ambachtelijke paaltjesrammen te tonen. Dus raggers zijn ook welkom. Verder nog het plan om zoveel mogelijk 'Staffels' te showen. We hebben tijdens een bouwproject een stuk of 8 Tiger II toestellen gebouwd. De club van Apollo Horst heeft er ook een hele kudde van rondvliegen Dus daar is niks mee om ze allemaal de lucht in te jagen. Grtzz Frank |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Mvsb komt wellicht met een staffel servals.........chaos and mayhem verzekerd
__________________ www.MVSB.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Mooi... Wij hebben inmiddels ook weer een exemplaar. Mooi in de MVSB striping, dus geen bolletjestrui... Mag Milan nu weer meedoen in jullie kluppie? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-disaster.html |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 november 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
| Citaat:
Ik ben niet de woordvoerder van het Servalteam, maar ik vrees dat Milan mee MOET doen
__________________ www.MVSB.nl | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
Hij staat bij mij ook weer in de agenda.
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |