![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2008 Leeftijd: 33
| ![]() Beste modelvliegers, Van vrijdag 2 september tot en met zondag 4 september 2011 organiseert de Odoorner Luchtvaart Club haar jaarlijks terugkerende Fly-In op het modelvliegveld aan de Achterweg 6 te Odoornerveen. U wordt bij deze van harte uitgenodigd voor dit fantastische evenement. Dit jaar zouden wij graag het accent op de vliegende schaalmodellen leggen. Historisch of actueel, motorvliegtuig, jet, heli of zwever. Om te vliegen of om te showen. Natuurlijk, elk deelnemend vliegtuig is - zoals ieder jaar gebruikelijk - van harte welkom. Op zaterdag vindt de traditionele barbecue plaats. De kosten daarvan zullen €12,- per persoon bedragen. Zondag s'morgens kunt u gezellig deelnemen aan een uitgebreid gratis ontbijt. In verband met de voorbereidingen van dit evenement zouden wij graag van te voren van u vernemen met hoeveel personen u komt en/of deelneemt aan de barbecue? Op onze camping is gratis stromend water en elektriciteit beschikbaar. Let op, er is maar een beperkte kampeerruimte, reserveer hierom snel voor een plekje. Opgave uiterlijk voor woensdag 31 augustus bij Patrick Sloot, email: patricksloot@online.nl Met vriendelijke groet, Namens de organisatie en het bestuur van de OLC, Patrick Sloot
__________________ www.flyolc.nl Laatst gewijzigd door PatrickS; 28 juni 2011 om 10:29 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
We zijn er bij
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
Patrick, Ben er helas dit jaar niet bij omdat ik in Denemarken zit voor een wedstrijd. Kan dus ook niet helpen met catering enzo groet Robert
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Gezellig dat Odoorn. Kom dus ook weer, en nachtvliegen natuurlijk. Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
Ook onder voorbehoud aangemeld. (nog even afwachten hoe het met school zit )grtz paul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Ha! Mooi Patrick... meeltje heeft gekruisd. Banners staan er fraai in! Zaterdag heeft de F5B-tour wedstrijd in Zeewolde. Delegatie komt mogelijk zondag nog even langs! Geen Pylon... maar het kan verschrikkelijk hard... Neem in ieder geval de Enigma mee... een echte F5B schaalkist! Vrijdag wat standmodellen. De Burda Piper (ex Hannesie, Snijders) en de kleine PT-19... die onze hele club is rond geweest... garage branden heeft overleefd... bouwhokken waar vergane Spirit of St Louissen zijn gebouwd, Gele Harvards... wellicht toch vliegend op gerestaureerd OS 26 FSje... yep... dat zou zo maar weer leuk wezen! ![]() Hier overigens voor de show met een 25 FX... De rest is nog niet klaar! Gee Bee D.. P-40ties... hmmmm.... Laatst gewijzigd door H.B.Busking; 3 juli 2011 om 20:41 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 mei 2005 Locatie: Best
|
Ja van ons weten jullie het wel hé .We staan gewoon weer voor jou Patrick,kort bij de deur van de tent. mvg
__________________ Wonderen doen we meteen Het onmogelijke duurt iets langer. http://www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Hoi Patrtick. SSSSStttttt!!!!! ik neem Japiooo ook mee. Tataaaa als er schade gevlogen wordt kan die meten aan het plakken. Japio's plak kunsten. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Zoals het er nu uitziet kom ik ook met de ryan sta. Niet kamperen, dan kom ik beide dagen met iets anders
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 47
| Citaat:
Misschien wel de mensen uit de noordoosthoek van Nederland. Mijn motor met 16x23 prop kan een seconde of 6 volgas lopen, in vlakke vlucht, dus de snelheid van een pylonracer haal ik wel, sterker nog, daar ga ik ruim overheen. September is nog ver weg, dan moet mijn echte pylonracer (Viper F5D) wel klaar zijn, of al stuk.. GJ
__________________ www.F5B.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |