![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Het weekend komt steeds dichterbij Bij welke ingang worden we hoe laat met onze modellen verwacht Krijgen we een in en uitloop pas En is het erg als ik mijn zoontje van 4 mee neem Ik neem ook men sapac l39 mee dan kan ik een demo geefen over hoe alles werkt zonder te vliegen |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Enkele zaken die je belangrijk zijn. je moet alle twee de dagen van 10 tot 17:00 uur aanwezig zijn. En een kind mee nemen is helaas niet toegestaan. Je praat over onze modellen, wie zijn dat dan nog meer? Als je serieus van plan bent om te komen, en wil je nog een inschrijfformulier ontvangen email dan even naar frans@fsweekend.com | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Tot nu toe had je aleen bij dat emailadres voor info gezet niet dat je daar moest inschrijven Ik nam aan dat mijn aanmelding hier voldoende was zoals bij alle evenementen die hier op het forum gepost worden En warom is het niet toegestaan als ik mijn zoontje van 4 mee neem dat is bij alle andere evenementen geen probleem Hij is gek op vliegen en zal ontroostbaar zijn als i nu niet mee mag Ik las in je pb tje dat het ook de bedoeling is dat ik een pc en een modelfliegsimulator mee neem In de eerste vraag in post 1 werd daar niet naar gevraagt aleen naar modellen zodat mensen kennis konden maken met de modelvliegsport Voor de volgende keer dus Een wat duidelijkere uitnodiging Met uileg wat er precies verlangt word Dan heb je de kans dat er wat meer mensen reageeren Ik was serieus van plan te komen Heb alles al klaar staan Zonder mijn zoontje die ik beloofd heb dat i met me mee mocht Kom ik dus NIET Laatst gewijzigd door j.weel; 4 november 2011 om 12:58 |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Leuk om enkele modellen te laten zien en om demo's te geven met enkele RC Flightsims. Er zijn op dit evenement meer dan 300 deelnemers, waarvan veel met kleine kinderen, dan begrijp je wel dat die niet allemaal hun kinderen zomaar kunnen mee nemen. Groet, Frans | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2003 Locatie: Weesp
|
Hopelijk komt er een volgende keer... --> Article - Luchtvaartnieuws (Aviodrome vraagt uitstel / surceance van betaling aan) http://nl.wikipedia.org/wiki/Surseance_van_betaling Zijn er eigenlijk nog foto's van het event / was het druk ? Laatst gewijzigd door Marcelair; 8 november 2011 om 11:48 Reden: . |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Op de home page div. links met foto's en filmpjes. FSweekend | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |