![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: Amsterdam
|
Beste vliegers, Ik zoek enkele RC piloten en of clubs die op het FSweekend van 5&6 november in de Aviodrome Lelystad een stand willen bezetten. Dit om de bezoekers van het FSweekend met het RC vliegen kennis te laten maken. Leuk om enkele modellen te laten zien en om demo's te geven met enkele RC Flightsims. En erg leuk om uw club te promoten. Het FSweekend is het grootse PC Flightsim evenement ter wereld. www.Fsweekend.com Voor info Frans@Fsweekend.com Laatst gewijzigd door Chariot; 17 september 2011 om 14:43 Reden: taal fout |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Bedrijven die iets willen verkopen betalen een stand prijs. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat: Je bent van harte welkom. geweldig als je met deze modellen kan komen Jammer dat er niet meer clubs of piloten op dit geweldige evenement aanwezig willen zijn. Leon, Ik stuur je in het weekend alle info. Groet, Frans | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
Nogmaals beste vliegers en clubs, Echt Onbegrijpelijk dat er zo weinig animo is om op dit bijzondere internationale evenement (het grootse op de wereld) de RC Vlieghobby en clubs te promoten. Een uniek evenement op een unieke locatie met duizenden potentiële bezoekers die best interesse hebben in RC en techniek. Inschrijven kan tot 20 oktober. Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
mischien als ik tijd vrij kan maken kan ik ook wel langs komen heb wel heli's maar die zitten toch ook in fs zou met een trex 700 en 600 kunnen komen ook wel nog wat vliegtuigen maar niet zo mooi als die van leon ligt er wel aan hoe laat je aanwezig moet zijn is voor mij 1.45 uur rijden ongeveer groet john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 11 oktober 2011 om 01:55 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |