![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2002 Leeftijd: 46
|
2012 is het alweer 35 jaar geleden dat de RMVCE werd opgericht. Dit wordt dus een jubileumjaar. Dit willen we met het hemelvaartsvliegen gaan vieren. (van Woensdag 16 tot en met Zondag 20 Mei 2012). Wij gaan eens kijken of we het dit jaar wat grootser kunnen aanpakken als voorgaande jaren.. Zo zal er Zaterdagavond weer live muziek aanwezig zijn tijdens en na de BBQ .. Er is ruimte zat om te kamperen.. Ook kan men gebruik maken van keuken en/of douche. Wij hopen op een grote opkomst.. Een ieder die wel eens in Delfzijl heeft gevlogen weet dat het A: gezellig is en B: er een ruim veld aanwezig is met een start/landingsbaan in 4 windrichtingen... Laat het ons weten of je komt opdat we beetje kunnen gaan plannen..(is geen verplichting trouwens het opgeven).. tot dan ..
__________________ www.chauffeursforum.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
Jammer, Hemelvaart weekend is spaarn woude weekend. 70% van de vliegers zullen daar zijn, ik kom er al 4 jaar en weet dat het ook daar super gezellig is. Is misschien een andere datum geen betere optie ? het is maar een sugestie. Groetjes Jeroen
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
|
Helaaas moet ik me bij de rest ook aansluiten, hemelvaart is spaarnwoude. gegroet
__________________ Rechtdoor vliegen is een kunst !! http://www.mvcsunflyers.nl/ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Inderdaad, ik had zeker gekomen, alleen de datum valt dus niet lekker...
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Zijn meer als 50 piloten in nederland . De 3Der naar spaarnwoude en de rest naar Delfzijl. Vroeger veel geweest om te vliegen. Is een beetje ingeslapen sinds ik in brabant woon. Mvg Johan |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| Het zal de leeftijd wel zijn LOL
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
| Citaat:
En waar val jij dan onder johan 3D vliegen doe je niet en schaalvliegen doe je ook niet | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Dan heb je nog 1% 3Dvliegers en 9% die denken dat ze het kunnen. ![]() Kan je jezelf inrijen bij welke groep je hoort Jeroen . Mvg Johan | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
jammer dat de drie d vliegers zich nu weer zo op de pik getrapt voelen laat ieder zijn keuze en bepaal zelf waar je heen wilt gaan en kom nou niet van ik kom niet want in spaarnewoude is wat ook bij de rmvce doen ze al meer als 20 jaar leuke dingen dus laat iedere organisatie zijn gang de een gaat naar het noorden en de ander naar het zuiden
__________________ the sky is the limit |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Die kennen ook niet de lipo intree van kokam in Delfzijl en de styrokits van Willem. Waren leuke meetings toen ik er was , heb ze zelfs vorig jaar kort bezocht toen ik in Stadskanaal was. Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |