![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
De 19de augustis is het weer zover, onze jaarlijkse Fly-in. Ongeveer alles wat vliegt is welkom, helaas geen turbines, maar verder weinig beperkingen. We droppen een paar keer snoep voor de kids, en verder zoveel vliegen als je wilt... We vliegen ook tegelijk met heli's, en vliegtuigen. Kijk eventueel ook op onze site. Wat huishoudelijke mededelingen: Veiligheid Het is verboden recht op de pits af te starten en te landen. Vliegen boven de pits en het verlengde hiervan, zowel horizontaal als verticaal, moet vermeden worden. Vliegen achter de lijn van het clubgebouw is verboden, behalve voor starts en landingen. Vanuit de pits starten is niet toegestaan. Van de deelnemers wordt verwacht dat zij volgens deze veiligheidsregels kunnen vliegen en dat zij een WA-verzekering hebben die modelvliegen dekt. Alleen door de PTT voor radiobesturing vrijgegeven kanalen zijn toegestaan. Het is niet toegestaan om met turbine motoren vanaf ons veld te vliegen. Faciliteiten Het start- en landingsgedeelte van het vliegveld is ruim 100 bij 60 meter. De directe omgeving van het veld is bosgebied. Er is parkeergelegenheid nabij het veld en er is een toilet. Tijdens de fly-in zijn koffie, thee, frisdank, en broodjes verkrijgbaar. Er is geen stroom op het veld aanwezig om te laden. Vanaf 11uur kan er gevlogen worden. Natuurlijk zullen er broodjes zijn, en wat te drinken. Ook zal er een toilet aanwezig zijn. M.v.g. Frank.
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
We'll be there 200cc 3.30 meter Yak-54 en de Funjets natuurlijk
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2005 Locatie: Vught Leeftijd: 42
|
Ben er ook bij. Dit jaar kom ik niet naar de Piper meeting (weer een dag ervoor?) maar de Flyin. Wissel ik ieder jaar een keer af! Neem mee een Piper 1:4 met ZG 20 em de nieuwe Spacewalker 2.64 mtr met 40CC Boxer.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
in de agenda gezet..... PS: ik ga mijn lipo's dubbel checken............
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| En ik mijn vleugelbuis
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Hee Frank, zet data ook effe in de MBF agenda (was pipermeeting daar aan het zoeken, niks gevonden)
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
zal ik meteen even doen....
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
deze keer zal ik er ook voor zorgen dat ik de tijd heb !!!! grtz paul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| ||||||