![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tja, maar dat doe ik al, maar er zijn maar een beperkt aantal beschikbare weekenden........... Wil gewoon teveel
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Drijvers mee, kan je gelijk water vliegen.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik moet mij jammer genoeg afmelden voor Lienden . Lienden valt zamen met een grote Meeting waar ik met de Felix Vlieger Expres sta. Het is wel jammer , maar niks aan te doen. Voor de gezelligheid hoef ik niet weg te blijven , maar werk gaat voor. In ieder geval veel succes met jullie meeting. Mvg Johan |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| Citaat:
Welke grote meeting is dat dan ?
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| Citaat:
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2007 Locatie: Scherpenzeel
|
@Johan, Jammer dat je andere verplichtingen hebt, we hadden dit jaar speciaal voor jou mooi weer besteld. Als goedmakertje van vorig jaar. Toen was de ochtend gewoon prut. @ Japioo Je bent van harte welkom. Voor de parakip regel ik wel een kist met drop mogelijkheid.
__________________ Mischa
|
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2007 Locatie: Scherpenzeel
|
Het is even stil geweest maar achter de schermen zijn we druk doende om alles in kaart te brengen en geregeld te krijgen. Om meer duidelijkheid te krijgen over wie er komen en eventueel blijven kamperen hebben we een inschrijfformulier samengesteld. Het verzoek aan jullie om deze in te vullen en te mailen naar: secretariaat@betuwsemodelvliegclub.nl Inschrijfformulier http://www.betuwsemodelvliegclub.nl/Aanmvliegs2012.pdf Voor degene die de Open Dag vorig jaar gemist hebben, hieronder de link naar de foto's betuwsemodelvliegclub.nl • Bekijk onderwerp - Opendag BMC 9 juli 2011 De BMC is nu ook op Faceboek te vinden, zoek op BMC. Grtz,
__________________ Mischa
|
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2002 Locatie: Almelo
|
jammer genoeg heb ik dan ook een ander evenement. had er wil zin aan, maar jah, je kunt maar op 1 plek zijn. misschien volgend jaar beter. Veel succes met jullie open dag. groet, Jan van Dijk
__________________ Niet storen, ik ben al gestoord genoeg |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Tiel Leeftijd: 57
|
__________________ Alles heeft zijn reden, alles wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden. John. http://www.johnvaneldijk.nl/ en http://www.van-eldijk.de.vario-helicopter.org/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |