![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2007 Locatie: venray Leeftijd: 41
|
7-8 juli 2012 vliegweekeinde i.v.m. 40 jarig jubileum/bestaan modelvliegclub mc venus programma volgt binnenkort op onze website Homepage Model Club Venus - Intro
__________________ www.mcvenus.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Zou ik ook willen weten.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| vanaf vrijdag al kamperen heb ik vernomen......... zaterdag avond bbq( op inschrijving) en nachtvliegen
| | |
| | #6 (permalink) |
| Zou je de andere vraag ook willen beantwoorden misschien?
| | |
| | #7 (permalink) |
| daar heb ik net het bestuur over gemaild, deze zal reageren grtz....
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2008 Locatie: Venray Leeftijd: 57
|
Jawel hoor, je mag de 6e al komen (even aanmelden). De faciliteiten worden mogelijk pas zaterdag geplaatst. Toilet(ten) water e.d. is wel aanwezig dan. M.vr.gr. Peter v/d Riet Lid sinds: 3 december 2006 Berichten: 1.374 Ik zal er zijn! Kun je de 6e al terecht? Groet __________________ Watch out! Possible wing failure... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2008 Locatie: Venray Leeftijd: 57
|
We willen het dit jaar VOLLEDIG elektro houden. We zouden anders weer een vergunning / ontheffing aan moeten vragen! Dit lag / ligt vrij gevoelig. Bovendien denk ik dat we met elektro een grote groep vliegers bereiken. Er lopen uitnodigingen bij meerdere producenten / leveranciers. Teams en individuele piloten zijn uitgenodigd. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ok, helaas, dan houdt het op.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
idd, voor mij ook dan
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
Ik ga het niet reden dit jaar ,ik vlieg op 7 juli naar curacao .
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
|
Vorig jaar zeer goed bevallen! We hadden werkelijk een schitterend plekje met de caravan. Vliegveld ligt midden in een prachtig bosgebied en er zijn verschillende mooie wandelroutes in de direkte omgeving als je even eens iets anders wil doen dan vliegen (en hondje moet ook af en toe uitgelaten worden Wij zijn er dit jaar dus weer bij! Grtz, Hans ps; gaan jullie dit jaar nog iets regelen van een voorraad drinkwater? Als ik me niet vergis was er vorig jaar alleen opgepompt grondwater beschikbaar.
__________________ No Guts No Glory! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |