![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
De vraag van Edwin is recent razor. Je bericht zal niet onopgemerkt blijven
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Coevorden Leeftijd: 40
|
Inderdaad, het is geen "waist of time". Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt veld, alleen staat die zoektocht op een wat lager pitje in deze tijd van het jaar. Het valt mij op dat alle genoemde modelvliegvelden ook met motorvliegtuigen vliegen. Geeft dit geen problemen? Als er een lier is uitgelegd dan kan daar toch een ander vliegtuig overheen rijden/taxieen en in de problemen komen met de nylon draad? Verder vroeg ik mij af hoe iemand een 500 meter lier legt op een veld van 100 x 80 meter?
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, heb je geen hobby meer. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
ons veld is 100X 80, maar de omgeving is zeker een kmt in het rond vrij van obstakels dus daar kan je 500 mtr makelijk uit leggen, en met motor vliegers is dat geen probleem, want je legt de lijn aan de zijkant van het veld zodat je daar niet rijd, ik neem aan dat je met een keer rol werkt, dus je hoogtelijn leg je aan het eind van de baan totdat je gaat lieren, zo doen ze dat bij ons tenminste. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Coevorden Leeftijd: 40
|
Ik heb geen elektrische lier, maar eentje met rubber/elastiek. Waar anderen een keerrol plaatsen, zet ik een sterke haring in de grond. Maar goed, ik denk dat ik het beste eens een keertje langs kan komen om op het veld te kijken en meteen wat mensen te spreken.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, heb je geen hobby meer. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Iemand uit omgeving Westervoort zal minder snel een draadje met Coevoerden aanklikken. Handiger om dan een nieuwe discussie in het modelvliegen algemeen subforum te starten. Met uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoekfunctie,openen in nieuw venster) zoeken binnen titel op arnhem OR rheden OR duiven OR huissen OR bemmel OR zevenaar ... binnen verenigingen en modelvliegen subforum (tegelijk selecteren door <ctrl> toets in te houden). Er zijn er meer dan onderstaande drie: www.arnhemseluchtvaartclub.nl www.vmcr.nl (Rheden) www.rmv-nimbus.nl (Elst/Bemmel, noord-oost hoek van klaverblad) Modelbouwclub Zevenaar, p/a ton punt lukassen krulletje planet punt nl Tel: 0316-33 04 71 http://www.modelbouwforum.nl/forums/...em-duiven.html http://www.modelbouwforum.nl/forums/...heden+zevenaar http://www.modelbouwforum.nl/forums/...heden+zevenaar Twee elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs in NL: Modelvliegen op Airtoi - RC model Airplanes in Amsterdam -> clubs KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 januari 2012 om 22:54 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |