![]() |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Er zijn nu eenmaal mensen die niet de normale beleefdheid hebben om dat te doen.....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 47
|
Onze rockstar heeft eerder als reactie het onderstaande gegeven. blijkbaar was hij een verdwaalde RC-vlieger en was zijn intentie niet om vrije-vlucht te gaan vliegen. Voor mij was dat voldoende reactie en ik zie dit zelf niet als onbeleefd. Mocht er toch iemand begonnen zijn aan het bouwen van een vrije vlucht Harvard, je bent van harte welkom op Interscale in Nijmegen!
__________________ Mijn website is verplaatst naar http://www.zininmodelvliegen.nl/. Lid van de NLC, de organisatie achter de IIFI en Interscale |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in... Heb verdorie net dat weekend een optreden - geen straf natuurlijk Jammer!
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |